Hej med jer.
Vi kan vidst alle sammen godt blive enige om at børn bliver påvirket af forældrenes humør osv. i´kk?
Men mit spørgsmål er bare om der nogen af jer der har oplevet at jeres børn har reageret ekstremt på jeres humør og simpelthen skiftet adfærd, blevet ulykkelige/utrøstelige/utrygge/klæbende osv. hvis i har haft en dårligt periode?
Jeg spørg fordi vi længe ikke har kunne finde ud af hvad søren vi skulle stille op med vores dreng på næsten 1 år som bare er ulykkelig hele tiden, græder, kaster sig bagover, VIL KUN sidde på mors arm, og ikke engang der bliver han altid tilfreds. Han opføerer sig stort set som et barn i trodsalderen med ekstreme vredesudbryd, selvom han jo slet ikke er gammel nok til det endnu. Når man efter jeg har gået og tænkt og tænkt hvad det ku være, går det op for mig hvor dårligt vi egentlig har haft det her på det sidste, altså mig og min mand, vi har store økonomiske problemer osv, og det går os meget på. Mon det er derfor drengen opfører sig sådan, mon han ''kopiere'' vores adfærd, altså ikke at vi hyler og trodser hele tiden, men at vi måske egentlig er kede af det det meste af tiden selvom vi leger med ham og ´smiler og kysser ham? At han så kan mærke at vi inderst inde ikke har det godt, måske ser vi ligefrem sure ud når vi selv tror vi smiler.....
Hvad siger i til det? noget i kan kende, eller har i en mening?
bar kom med alt hvad i har 
Anmeld