1. skridt mod en titel er i hus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2008

Stumpen

Jeg har i dag været oppe ved pædagogik eksamen og fik 7
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Munder

Super flot...tillykke med det

Jeg synes stadig det er svært at vænne sig til den nye skala, vi bruger den også hos os.

Dorte

Anmeld

18. november 2008

st

Juhuuuuuu tilykke med det Anja. Det var da bare skide flot. Ej hvor er det godt gået.

Hvorfor vidste vi ikke at det var i dag? eller er der noget jeg har misset?

st.

Hvordan går det med kvalmen?

Anmeld

18. november 2008

Stumpen

Du kan da ikke misse noget Du husker som en elefant...
Nej, jeg har med vilje ikke sagt noget, for hvad nu hvis det ikke gik........

I morgen går de 48 timers forbedring af den anden opgave igang... Jeg kan ikke huske om jeg skrev det herinde, men det endte med at vi får samme opgavesæt udleveret en gang til og så kan vi forbedre på den allerede afleverede opgave...
Forstår stadig ikke at det er lovligt og synes bestemt ikke det giver lige vilkår, selvom vi alle har muligheen til at ændre (svært at forklare hvad jeg mener)

Kvalmen er der stadigvæk, men mest efter at jeg har spist og efter at jeg er begyndt at tage vitaminer har jeg fået det bedre i kroppen.. Kan ikke forklare den følelse jeg havde -en slags spænding over det hele, men det er væk nu..
en maven er vokset og brysterne er dælme blevet mere fastere -en ting Karsten også lige konstaterede i går.....altså mænd!!!!!

Og ja det er skide svært at vænne sig til den nye skala... Mon ikke først vi får den indarbejdet den dag vores poder begynder at komme hjem med karakter..
Anja..

Anmeld

19. november 2008

Munder

Dejligt at du har det bedre i graviditeten. Det må være svært at skulle præstere 100%, når man ikke er helt på toppen.

Rigtig mange gange held og lykke med de 48 timer (igen igen) Det kommer selvfølgelig til at gå super

Det var da en rigtig mandekommentar fra Karsten

Dorte

Anmeld

19. november 2008

3rollinger

Tillykke med 7 tallet og held og lykke de naeste dage.

Knus
st

Anmeld

19. november 2008

Stumpen

Hejsa..

Tusind tak skal I have..
Jeg har netop nu mailet min opgave til min hemmelige hjælper.. Måske har jeg allerede nu sat det sidste punktum i den efterhånden forhadte opgave

I skal alligevel have den "sjoveste" med.. Vi skrev jo under på en tro og love erklæring sidste gang på at vi har lavet en idividuel opgave... Det skal vi så gøre igen, men hvor mange er det lige at der kan det?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.