Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan da ikke misse noget Du husker som en elefant... Nej, jeg har med vilje ikke sagt noget, for hvad nu hvis det ikke gik........I morgen går de 48 timers forbedring af den anden opgave igang... Jeg kan ikke huske om jeg skrev det herinde, men det endte med at vi får samme opgavesæt udleveret en gang til og så kan vi forbedre på den allerede afleverede opgave...Forstår stadig ikke at det er lovligt og synes bestemt ikke det giver lige vilkår, selvom vi alle har muligheen til at ændre (svært at forklare hvad jeg mener)Kvalmen er der stadigvæk, men mest efter at jeg har spist og efter at jeg er begyndt at tage vitaminer har jeg fået det bedre i kroppen.. Kan ikke forklare den følelse jeg havde -en slags spænding over det hele, men det er væk nu..en maven er vokset og brysterne er dælme blevet mere fastere -en ting Karsten også lige konstaterede i går.....altså mænd!!!!! Og ja det er skide svært at vænne sig til den nye skala... Mon ikke først vi får den indarbejdet den dag vores poder begynder at komme hjem med karakter..Anja..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128