Hold nu op en dag jeg havde i går
Jeg loggede på facebook om morgenen og kunne se at pompdeluxe havde 50%. Så jeg loggede på og fik købt lidt tøj til ungerne (alt sammen Chatarinas skyld). Klokken ca. 13 pakkede jeg sammen og kørte hjem. Her fik jeg ryddet op, tømt opvaskemaskine, lagt vasketøj sammen og støvsuget. Siden om morgenen havde jeg gået og tænkt på noget mere tøj til børnene og besluttede mig for at det ville jeg altså gerne købe alligevel. Så jeg logger på og laver endnu en bestilling. Her ser jeg så jeg skal betale for fragt endnu engang, men ser så også at jeg bare kan redigere i min eksisterende bestilling. Så det gør jeg. Jeg tilføjer alle de nye ting til min eksisterende bestilling og går så ud og sletter den anden bestilling………………………..tror jeg. I stedet får jeg slettet den første bestilling jeg lige havde revideret. Så må jeg forfra ind og finde tingene og bestille dem og selvfølgelig kunne jeg ikke få fingrene i alt det tøj jeg oprindeligt havde bestilt.

Jeg skal så af sted ned og handle og tømmer lige postkassen på vejen. Der ligger brev fra Marcus kommende børnehave og det åbner jeg på vej ind i bilen. Her står så at de glæder sig til at se Marcus på sin 1 børnehave dag d. 1. november og så står der en anden stue end den vi har fået afvide han skal gå på.

Jeg fik et kæmpe chok, for ifølge kommunen skulle han starte 1. juli. Jeg vil så ringe til børnehaven og snakke med dem, men opdager at jeg har glemt min mobil på arbejdet. Jeg kommer så i tanke om at Martin havde ringet om morgenen og sagt at han havde glemt sin mobil derhjemme, så den går jeg ind og henter og ringer til børnehaven. Det viser sig så det hele er en fejl. Marcus skal starte d. 1. juli og ikke på den stue der står i brevet, men den vi oprindelig fik besked om han skulle gå på.
Nå, men jeg køre ned og handler og vil lige ringe til Martin og sige at jeg har glemt min mobil, men har hans. Martin har så ikke sit arbejds nummer i mobilen, så derfor ringer jeg til en af hans kollegaer. Han er ikke på arbejde, men giver mig nummeret der ud til. Og tror i så ikke jeg glemmer de 2 sidste cifre da jeg skal taste dem ind.

Så ringer jeg til Martin mor…………..hun har ikke nummeret men ved at Martins bror har. Jeg ringer til broren som heldigvis har det og jeg får så endelig ringet til Martin. Da jeg får fat på han er jeg lige kommet ud i bilen med mine vare og skal til at køre ned i vuggestuen da han spørger om jeg har købt en kage til om aftenen (vi fik gæster). Nej, det havde jeg glem så hele vejen ind igennem Hvidovre stationscenter for så at komme i tanke om at pungen lå i posen med varerne ude i bilen og ikke i min taske. Så ud igen og hente pungen og ind og købe kagen.

Jeg henter børnene og køre hjem. Her logger jeg så på pompdeluxe for at se om de vare jeg havde slettet nu var slettet. Og her kunne jeg så se de var kommet i webshoppen igen, så jeg skyndte min at revidere min ordre (endnu engang) og fik nu alle de ting (minus et par bukser) som jeg oprindeligt ville have haft.

Men hold da op en dag. Syndes bare alt gik galt…………
Anmeld