Vi har været nødt til at give vores hund til mine forældre.. Den begyndte opføre sig underligt overfor vores søn.. 
Mine forældre har i 2,5 år passet hunden fra tidlig morgen til sen eftermiddag, da de er pensioneret.. (synes det var synd den skulle være alene, så gik ned med den hos dem hver dag) De elsker den hund og har de sidste 3 år (hvor de ikke har haft den) sagt at de savner den og om jeg ikke kommer ned med den igen osv.. fordi de jo er pensioneret og elsker have "noget at lave" og gå ture med den.. Den elsker være dernede og de har selv meget faste meninger omkring hvad den skal have at spise og behandler den som deres egen.. De passer ham også når vi skal noget..
Men nu har vi så spurgt om de vil have ham fordi vi selvfølgelig ikke kan beholde ham nu han er jaloux på vores søn..
De har ikke mange penge og siger så de vil have ham hvis vi betaler alt til ham.. Så havde de ham med på ferie og den var kommet til skade med benet.. så skulle vi tage til dyrelægen.. 3900 kr blev det
Og nu har det lige ringet om at den mangler foder snart så om vi vil købe.. derudover betaler vi forsikring på den..
Synes i det er fair?? Og begrund meget gerne hvorfor i mener som i gør.. 
Anmeld