Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælges da vi har 2 huler, den har aldrig været brugt. Den har samme farve som på billedet
Giv et bud piger
Ny pris 999,-
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er vildt fed, og vil vildt gerne have sådan en.
Kommer fra København, men skal til Aalborg på tirsdag.
Hvad er din mindste pris?
Hej
Har den samme farve som foto?
Tanja84 skriver: Den er vildt fed, og vil vildt gerne have sådan en. Kommer fra København, men skal til Aalborg på tirsdag. Hvad er din mindste pris?
åhh jamen tænker jo mindst 700
W.. skriver: Hej Har den samme farve som foto?
ja den er HELT magen til
skal selvfølgelig selv afhentes, da jeg er rimelig sikker på at det vil blive ret dyrt og en anelse besværligt med post DK
BabyThilde skriver: ja den er HELT magen til
Uhh, den er nok lidt for tøset(??) og jeg tror vist også, at vi bor langt fra hinanden
W.. skriver: Uhh, den er nok lidt for tøset(??) og jeg tror vist også, at vi bor langt fra hinanden
ha ha ja den er rimelig lilla altså ikke engang med lidt god vilje, tror jeg man ville kunne male den
BabyThilde skriver: ha ha ja den er rimelig lilla altså ikke engang med lidt god vilje, tror jeg man ville kunne male den
W.. skriver: Nej det tror jeg bestemt ikke at man skal eksperimentere med held og lykke med salget! De er bare fede!!
Nej det tror jeg bestemt ikke at man skal eksperimentere med held og lykke med salget! De er bare fede!!
1000 tak, vi er ihvertfald også RIGTIG glad for den anden vi har, men 2 af slagsen er måske lige i overkanten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128