Emily har feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Marco2

Hej tøser.

Vi har indtil nu været forskånet for sygdomme af enhver art, men idag virker Em snottet og har haft feber. Har lige målt den og den er 38,9. Hun er varm med røde kinder, har let til gråd men virker ellers ok... men er slet ikke sig selv.

What to do??

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Mie A

Marco2 skriver:

Hej tøser.

Vi har indtil nu været forskånet for sygdomme af enhver art, men idag virker Em snottet og har haft feber. Har lige målt den og den er 38,9. Hun er varm med røde kinder, har let til gråd men virker ellers ok... men er slet ikke sig selv.

What to do??

AG

pyhaaa... det er bare ikke sjovt når de små ikke er helt tip top ovenpå.
Sørg for at hun ikke er for varm og sørg for at hun får masser af væske.
Hvis feberen ikke er faldet i morgen, så ville jeg ringe til lægen.
God bedring med hende.

Knus Mie

Anmeld

25. februar 2008

linemus

Øv stakkels Em. Jeg synes godt nok der er mange syge børn pt. Ligenu sidder Signe med ildrøde kinder i skråstolen med natdragten trukket ned, så armene er fri. Hun sidder bare. Er slet ikke glad eller livlig som hun plejer. Inden har hun grædt en hel del, og det er bare så grimt ikke at kunne gøre noget. Hun var glad imorges efter hele dagen i går med feber, men nu har hun igen 39,2. Så jeg ringer i hvert fald til lægen imorgen.

Sørg for tit at tilbyde hende vand og hvis du ammer kan du altid prøve at give hende noget ekstra både som vædske og som trøst. Og lad hende f.eks. ligge i body på sofaen. Det er svært, for de må selvfølgelig ikke fryse, men de skal af med varmen.

God bedring.

Knus Line

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

af med lidt tøj...kamillethe på flaske...og ellers totalt hygge på....åhhh marco, det er bare så synd, for man kan jo slet ikke gøre andet end at trøste...hvis du har en ide om hvorfor hun har feber...så kan det jo være en ide at give lidt panodil?
hmmm....mener nu egentlig ikke at tænder giver så meget feber...så måske er du heldig der er skoldkopper på vej...aj er det ikke op til 3 uger efter man er smittet?
well, det kan jo også være tænder, eller også bare en god gammeldages forkølelse...eller noget smuds hun har hevet sig efter vi besøgte dig?

jeg håber snart den dejlige lille EM snart er oven på igen...hun er sørme så nuser!

knus fra sloggi...nu med ro :D

Anmeld

25. februar 2008

Grynt

Hej AG øvvvv hvor træls at bette Emily også skulle gå hen og blive syg :( Jeg håber hun snart får det meget bedre.

Knus Tina og Freja Prik

Anmeld

25. februar 2008

Marco2

Grynt/Tina skriver:

Hej AG øvvvv hvor træls at bette Emily også skulle gå hen og blive syg :( Jeg håber hun snart får det meget bedre.

Knus Tina og Freja Prik

Tak I lige måde med frk. prik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.