hej tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

tumle81

Fandt vi nogensinde en anden dato??

Savner sådan at skrive og svare på indlæg... Vi er ikke vildt aktive mere

Her går det fint. Victoria er snart færdig i 0.A og glæder sig allerede til 1. klasse. Vi havde skole/hjem samtale i tirsdags og fik bare ros og ros. De har et pirat hæfte i dansk, og Victoria kom så stolt hjem og sagde at hun var den eneste ud af 23 elever som havde fået nummer 2, tror I lige vi var stolte forældre??

Valdemar bliver 4 år til sommer, og det ser han meget frem til. Vi øver stadig meget med hans sprog og han har en sproggruppe i børnehaven hver torsdag. Han gør stadig store fremskridt, men døjer også fortsat med mange udtalelser  Han er en glad dreng med 2 bedste venner, som han ofte leger med derhjemme også.

Victor er allerede 19 mdr og en dreng med stort D!! Han er lidt en rod i vuggestuen og slår og skubber de andre, det er lidt trist især fordi det går ud over de små, men mon ikke han efterhånden lærer at opfære sig ordentligt?? Han siger ikke så meget endnu, men det begynder at komme...

Vi arbejder jo begge fuld tid, så der er nok at se til... Vi har netop skrevet os op til noget nybyggeri her i Køge. Det er klar til indflytning til februar 2012, så det ville være fantastisk. Et rækkehus med have, det ville vi gerne have  Jeg er begyndt at løbe et par gange om ugen, så nu skal kosten bare rettes ind, vil gerne lige smide et par kg, men det kommer ikke helt endnu

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Fines mor

Så lad da lige mig svare dig, men nej vi fandt aldrig en ny dato. Jeg tror gruppen er gået lidt kold :-(

Det lyder da lækkert med en ny bolig med have;-)

Anmeld

5. juni 2011

Tina2

Hvor lyder det lækkert med ny bolig, Kathrina!  Dejligt med ros fra skolen, det får vi også, Filuca er simpelthen så langt fremme at de til sidste skole-hjem sagde (i sjov) at hun da hellere måtte tage nogle sygedage så de andre ku' nå bare LIDT op på siden af hende

Hun GLÆDER sig til 1. klasse

Nej, ingen ny dato og ja, det er godt nok ærgeligt at vores skønne gruppe bare smuldrer, jeg troede virkelig den ville holde ved efter så mange år.... Men der er ikke meget aktivitet mere.... Syntes det var så hyggeligt med indlæg heinde, status på rollingerne osv.... Men det er der vist ikke meget af mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.