Ret klamt... men er nødt til at spørge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Det handler om udflåd...  jeg har meget voldsomt. Altså jeg kan mærke det løbe ud, det er slim. Det er helt vildt ulækkert. Jeg tror, at der kommer næsten en dl om dagen, det er MEGET... Hvad kan det være??? Jeg kan ikke finde noget på nettet om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Det handler om udflåd...  jeg har meget voldsomt. Altså jeg kan mærke det løbe ud, det er slim. Det er helt vildt ulækkert. Jeg tror, at der kommer næsten en dl om dagen, det er MEGET... Hvad kan det være??? Jeg kan ikke finde noget på nettet om det.

er du rød, klør det, eller noget lign. forneden?

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Tænker på, er du gravid? for der kan godt komme mere udflåd end normalt.. 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

er du rød, klør det, eller noget lign. forneden?

Nej det er jeg nemlig slet ikke, det er så underligt. Der er bare meget... HVer gang jeg har været på toilet hænger der en stribe ned

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Tænker på, er du gravid? for der kan godt komme mere udflåd end normalt.. 

Nope, det ved jeg 100 % sikkert, at jeg ikke er. Jeg tænker, at jeg måske skulle spørge en læge..

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Nej det er jeg nemlig slet ikke, det er så underligt. Der er bare meget... HVer gang jeg har været på toilet hænger der en stribe ned

hmm, underligt.

har du prøvet at google det?

eller måske evt. ringe til din læge?

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

hmm, underligt.

har du prøvet at google det?

eller måske evt. ringe til din læge?

Jeg tænker også at tage en snak med lægen, for jeg tror ikke, det er normalt. Jeg har prøvet at google, men der kommer ikke noget brugbart umiddelbart Men tusind tak for dit svar!

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

hey..

Nu døjer jeg rigtig meget med det samme problem som dig. Men lægen forklarede mig at nårh man havde meget udflåd så var der en iratation i underliv eller kan det være at dine mælk syre bakteier..

men jeg fik noget der hedder Vivag kan købes som håndkøb på apoteket.. og det hjælper..

der er 12 piller som du skal tage 2 gange dageligt..  og man må gerne tage dem nårh man er gravid. da det er et natur midle..

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nope, det ved jeg 100 % sikkert, at jeg ikke er. Jeg tænker, at jeg måske skulle spørge en læge..

Om jeg er gravid eller ej, har jeg stadig meget udflåd og har været ved lægen med det også, lægen siger så længe jeg ikke var irriteret forneden, var der ikke noget at komme efter... 

Nogle har meget og andre næsten ikke noget... 

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Jeg tænker også at tage en snak med lægen, for jeg tror ikke, det er normalt. Jeg har prøvet at google, men der kommer ikke noget brugbart umiddelbart Men tusind tak for dit svar!

Velbekommen, håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.