Steriliseret hunkat søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
919 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

vitapigen

Hunkat (Nelly) på næsten 4 år er en meget kælen- men også aktiv kat, der både færdes ude og inde. Hun har fået 1 kuld killinger og er herefter blevet steriliseret. Hun er 100 % renlig.  Kattebakke, madskåle, kattetræ og legetøj kan følge med hvis du/I ønsker dette.

Da jeg ikke kan finde ud af at ligge billede ind af min dejlige kat, kan i skrives jeres mail og så kan jeg sende et billede til jer.

Jeg bor i Vestjylland 6990

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mauser.

åh nej dog lille mis hvorfor skal hun flytte??

Anmeld

27. maj 2011

vitapigen

Mulleunge skriver:

åh nej dog lille mis hvorfor skal hun flytte??

Hun er virkelig en dejlig kat, men min kæreste vil ikke have nogen form for husdyr, når vores lille bebs kommer til verden. Så synes hun er bedre tjent hos en anden familie end at skulle aflives for det vil jeg ikke kunne bærer

Anmeld

27. maj 2011

Mauser.

vitapigen skriver:

Hun er virkelig en dejlig kat, men min kæreste vil ikke have nogen form for husdyr, når vores lille bebs kommer til verden. Så synes hun er bedre tjent hos en anden familie end at skulle aflives for det vil jeg ikke kunne bærer

Hm .. jeg ville godt nok blive ked hvis min kæreste sagde sådan om mit dyr ! jeg håber at du finder et passende hjem til hende søde, det er aldrig nemt at skulle sige farvel til et dyr man har passer og plejet. 

Anmeld

29. maj 2011

Holm88

vitapigen skriver:

Hunkat (Nelly) på næsten 4 år er en meget kælen- men også aktiv kat, der både færdes ude og inde. Hun har fået 1 kuld killinger og er herefter blevet steriliseret. Hun er 100 % renlig.  Kattebakke, madskåle, kattetræ og legetøj kan følge med hvis du/I ønsker dette.

Da jeg ikke kan finde ud af at ligge billede ind af min dejlige kat, kan i skrives jeres mail og så kan jeg sende et billede til jer.

Jeg bor i Vestjylland 6990

kan hun med andre katte? Og hvad med hund?

Vi har ikke hund lige nu men vil gerne ha en om et års tid, du må gerne sende et billed

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Jeg kan desværre ikke tage imod hende, da vi selv har to katte, men ville bare lige sige, at der altså ikke er nogen farer ved at have både kat og baby.

Tværtimod synes jeg at det er sundt for børn at lære at tage sig af og omgåes dyr.
Vi havde - og har stadig - 2 katte mens jeg var gravid, og jeg kunne aldrig drømme om, at få dem aflivet eller give dem væk "bare" fordi vi skulle have et barn

Held og lykke med søgningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.