Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: nej vi har bare en periode hvor tingene ikke går ret godt... økonomi, sygdom osv... de sædvanlige ting Jeg tror jeg er ekstremt bange for at nogen skal dømme mig. at nogen skal mene jeg er en dårlig, eller måske endnu værre, en uegnet mor for det meste tager jeg en sommersby her om aftenen mens jeg slapper lidt af. så falder jeg ned og kommer mig over dagens udfordringer. nogle få gange har jeg drukket 2.
nej vi har bare en periode hvor tingene ikke går ret godt... økonomi, sygdom osv... de sædvanlige ting
Jeg tror jeg er ekstremt bange for at nogen skal dømme mig. at nogen skal mene jeg er en dårlig, eller måske endnu værre, en uegnet mor
for det meste tager jeg en sommersby her om aftenen mens jeg slapper lidt af. så falder jeg ned og kommer mig over dagens udfordringer. nogle få gange har jeg drukket 2.
Jamen når du skriver du gør det hverdag og i flere mdr.. det er altså ikke alm overhovede det er misbrug og især når du bruger det til at slappe af på...
er ked af det med øknomien det er ikke altid nemt kender det rigtigt godt.. og sygdom ja det er jo ting der kan ske desværre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Jamen når du skriver du gør det hverdag og i flere mdr.. det er altså ikke alm overhovede det er misbrug og især når du bruger det til at slappe af på... er ked af det med øknomien det er ikke altid nemt kender det rigtigt godt.. og sygdom ja det er jo ting der kan ske desværre
det er nok også det jeg selv har indset. at det vist ikke er helt normalt jeg har nok forsvaret det for mig selv med at det ikke er anderledes end dem der drikker et glas vin til maden. jeg gør det bare på et andet tidspunkt. men jeg kan jo godt selv høre det virker skævt når det er min måde at slappe af for tiden... jeg burde jo finde andre og sundere måder at komme af med mine frustrationer
Anonym skriver: det er nok også det jeg selv har indset. at det vist ikke er helt normalt jeg har nok forsvaret det for mig selv med at det ikke er anderledes end dem der drikker et glas vin til maden. jeg gør det bare på et andet tidspunkt. men jeg kan jo godt selv høre det virker skævt når det er min måde at slappe af for tiden... jeg burde jo finde andre og sundere måder at komme af med mine frustrationer
Ja nemlig du kan ikke snakke med din kæreste/mand om det?
B&J skriver: Ja nemlig du kan ikke snakke med din kæreste/mand om det?
jo det kunne jeg måske nok... men igen føler jeg mig til besvær og tænker at det jo også er svært for ham og at det ikke hjælper jeg klynker...
1 Sommersby hver aften, det er i min verden ikke et misbrug.. Kender da masser af mennesker der tager et glas rødvin til maden hver aften, og stresser af på det.. Det er vidst rimeligt normalt..
Anonym skriver: jo det kunne jeg måske nok... men igen føler jeg mig til besvær og tænker at det jo også er svært for ham og at det ikke hjælper jeg klynker...
Jamen du klynker altså ikke og det er noget han skal tage alvorligt når han er din kæreste/mand det er jo ikke kun dig der er problemet når det er i hjemmet er det jo fælles...
og hvis ikke du kan snakke med ham jamen så hop til lægen og få en snak god lang og ærlig snak og få alt ud og evt psykolig og det er ikke forkert der er mange der har en psykolog og det er kun godt for dig og din familie
B&J skriver: Jamen du klynker altså ikke og det er noget han skal tage alvorligt når han er din kæreste/mand det er jo ikke kun dig der er problemet når det er i hjemmet er det jo fælles... og hvis ikke du kan snakke med ham jamen så hop til lægen og få en snak god lang og ærlig snak og få alt ud og evt psykolig og det er ikke forkert der er mange der har en psykolog og det er kun godt for dig og din familie
ja jeg burde nok tale med ham. han er forstående og kærlig så jeg ved han ville forstå det hvis jeg ytrer min bekymring overfor ham...
tak for dine svar... jeg vil forsøge at tale med ham om så må vi finde en løsning sammen.
Anonym skriver: ja jeg burde nok tale med ham. han er forstående og kærlig så jeg ved han ville forstå det hvis jeg ytrer min bekymring overfor ham... tak for dine svar... jeg vil forsøge at tale med ham om så må vi finde en løsning sammen.
Det syntes jeg helt klart i skal
og måske få lavet et budget hvis i ikke har et og se om der er noget i kan spare lidt på så der kan komme orden i økonomien igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128