Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wauuu hvor er den fed!!!!!! En skam med småfolk-stoffet.
Den ku jeg godt være interesseret i
JA JA JA JA Det er lige sådan en (mange) jeg leder efter. Kunne den også laves med korte ærmer? Den skal ikke være længere her, for så falder hun i den når hun kravler
Gerne billeder af stof den kan laves i. Er både til nogen der er mønstret og noget der er ensfarvet f.eks gerne ensfarvet lilla. Har en del mønsteret bukser så kunne godt bruge nogen ensfarvet bluser til.
Hvad med shorts det mangler vi nemlig også Og tunikaen med korte ærmer i noget mønsteret stof kunne være rigtig fin til nogen ensfarvet shorts og/eller 3/4 bukser.
dorthemus skriver: Wauuu hvor er den fed!!!!!! En skam med småfolk-stoffet. Den ku jeg godt være interesseret i
lisbeth2910 skriver: JA JA JA JA Det er lige sådan en (mange) jeg leder efter. Kunne den også laves med korte ærmer? Den skal ikke være længere her, for så falder hun i den når hun kravler Gerne billeder af stof den kan laves i. Er både til nogen der er mønstret og noget der er ensfarvet f.eks gerne ensfarvet lilla. Har en del mønsteret bukser så kunne godt bruge nogen ensfarvet bluser til. Hvad med shorts det mangler vi nemlig også Og tunikaen med korte ærmer i noget mønsteret stof kunne være rigtig fin til nogen ensfarvet shorts og/eller 3/4 bukser.
Skouboe skriver: Den kan laves med korte ærmer, 3/4 ærmer og lange ærmer. Hvis jeg laver den 5 cm længere, kan hun stadig kravle i den, og så kan den også bruges alene med et par strømpebukser til.Jeg vender lige tilbage i morgen med nogle stofforslag.
Den kan laves med korte ærmer, 3/4 ærmer og lange ærmer. Hvis jeg laver den 5 cm længere, kan hun stadig kravle i den, og så kan den også bruges alene med et par strømpebukser til.Jeg vender lige tilbage i morgen med nogle stofforslag.
Super til det hele
Er interesseret i lange ærmer og korte ærmer. De korte ærmer må ikke være stramme i ærmerne for så kan bassearmene ikke være der, og når der er elastik får hun dybe mærker
hey hey - også mig! hvad med pris?
Skouboe skriver: Hej Tøser,Her er mit "prøve-sy" på en tunika. Jeg synes selv modellen er rigtigt god - dog laver jeg den nok lidt længere næste gang. Sig til hvis I er interesserede (jeg har ikke nok af småfolkstoffet, så det er kun modellen)I kan se "action-pics" hvor Silja leger fotomodel på min blog i indlægget "Mors Lækkerlap" http://morssmukkepiger.blogspot.com/
Hej Tøser,Her er mit "prøve-sy" på en tunika. Jeg synes selv modellen er rigtigt god - dog laver jeg den nok lidt længere næste gang. Sig til hvis I er interesserede (jeg har ikke nok af småfolkstoffet, så det er kun modellen)I kan se "action-pics" hvor Silja leger fotomodel på min blog i indlægget "Mors Lækkerlap" http://morssmukkepiger.blogspot.com/
jeg er ked af at du ikke kan sy magen til prøven... ÆV! det er fandeme flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128