Øvvvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
965 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

nvm

var til molo lagersalg ida skuffet, der var ikke en skid til piger i str 74 og 80

vildt trist, havde glædet mig så meget, det var mit første lagersalg  så det var bare trist. ØV, havde ellers taget 1500 med, brygte kun 450 kr.....

håber i andre fandt hvad i skulle bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

slettet_7530

nvm skriver:

var til molo lagersalg ida skuffet, der var ikke en skid til piger i str 74 og 80

vildt trist, havde glædet mig så meget, det var mit første lagersalg  så det var bare trist. ØV, havde ellers taget 1500 med, brygte kun 450 kr.....

håber i andre fandt hvad i skulle bruge

Jeg fandt en bjørneklo til min store dreng i en flot grøn farve.

En bjørneklo til lillepigen i str GISP 116  og hun kunne passe den, den fandt jeg nederst i bunden af en papkasse  og på falderebet på vej ud fandt jeg lige en kjole til hende i str 110 med blomster og små grå flæseærmer.

Skulle egentligt derud for at købe flyver til hende og en fleece til ham, så en af 2  men jeg synes nu heller ikke der var ret meget, eller jo flyverdragte i str 68 og op hold da magle der var mange  

Anmeld

28. maj 2011

nvm

Albertesmor skriver:

Jeg fandt en bjørneklo til min store dreng i en flot grøn farve.

En bjørneklo til lillepigen i str GISP 116  og hun kunne passe den, den fandt jeg nederst i bunden af en papkasse  og på falderebet på vej ud fandt jeg lige en kjole til hende i str 110 med blomster og små grå flæseærmer.

Skulle egentligt derud for at købe flyver til hende og en fleece til ham, så en af 2  men jeg synes nu heller ikke der var ret meget, eller jo flyverdragte i str 68 og op hold da magle der var mange  

jeg synes eller alle de andre borde var der bunker af tøj, men 74 og 80, der var mega tomt... rigtig trist

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

nvm skriver:

jeg synes eller alle de andre borde var der bunker af tøj, men 74 og 80, der var mega tomt... rigtig trist

jeg skulle bruge 104 eller 110 til pige men synes ikke der var noget og til ham var der stort set ingen bluser i 152 kun bukser

Anmeld

28. maj 2011

nvm

Albertesmor skriver:

jeg skulle bruge 104 eller 110 til pige men synes ikke der var noget og til ham var der stort set ingen bluser i 152 kun bukser

hvad dag var du der?

for jeg synes der var meget på alle andre borde

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

nvm skriver:

hvad dag var du der?

for jeg synes der var meget på alle andre borde

Idag

Anmeld

28. maj 2011

nvm

Albertesmor skriver:

Idag

nåhh derfor, der var nemlig masser i torsdags.. vi må bare prøve igen i nov

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

Ja så er det alt sommertøjet

Anmeld

29. maj 2011

Loa

Der er generelt mega meget i 56, 62 og 68... Lidt mindre i 74 og 80 og meget lille udvalg i 86 som var den str. vi skulle bruge.... Så her fik jeg da også kun brugt 1000 kr fordi jeg også købte to små sæt tøj til den næste (der forhåbenlig kommer en dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.