Hvornår begynder i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

SSL

Vi har købt lidt for-sjov-ting, som sutter med "mormors guldklump", og andre skrifter på, så har vi købt hagesmækker med "farmors guldklump" og "farfars guldklump" - det vr fordi vi gav dem det i "Tillykke i ska være bedsteforældre"-gave

Men fra næste uge, køber vi lidt tøj, i neutrale farver, og så køber vi puslekommoden, så vi kan få tøjet, graviditetsbøger, osv derned og ligge Men man kan næsten ikke lade være! Vi elsker at vi venter en dejlig bebs, men vi sys det er svært når vi ikke kender kønnet.. Vi er meget farve orienteret, og glæder os til at alt skal være enten drenget eller tøset ha ha.. Men jeg forsår dig - og køb dog LØS af alting!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Moms

SSL skriver:

Vi har købt lidt for-sjov-ting, som sutter med "mormors guldklump", og andre skrifter på, så har vi købt hagesmækker med "farmors guldklump" og "farfars guldklump" - det vr fordi vi gav dem det i "Tillykke i ska være bedsteforældre"-gave

Men fra næste uge, køber vi lidt tøj, i neutrale farver, og så køber vi puslekommoden, så vi kan få tøjet, graviditetsbøger, osv derned og ligge Men man kan næsten ikke lade være! Vi elsker at vi venter en dejlig bebs, men vi sys det er svært når vi ikke kender kønnet.. Vi er meget farve orienteret, og glæder os til at alt skal være enten drenget eller tøset ha ha.. Men jeg forsår dig - og køb dog LØS af alting!!!!

Det kunne godt være, jeg skulle ud at ose lidt mere - de der sutter lyder da geniale til en surprise til bedsteforældrene - når de engang får lov at få det at vide :-)

Jessica - VÆR nu realistisk. Du har ikke brug for en barnevogn til 6500 kr!!!

:-)

Moms

Anmeld

28. maj 2011

JessicaPham

Hehe jeg føler mig en smule bagud når man læser andres indlæg

Jeg kigger ikke engang på baby ting endnu, måske lidt på senge osv. men slet ikke på den måde at jeg har lyst til at købe det. Jeg tror først jeg vil have barnets køn at vide, før jeg går amok i lyserød eller blå ting

Anmeld

29. maj 2011

SSL

Moms skriver:

Det kunne godt være, jeg skulle ud at ose lidt mere - de der sutter lyder da geniale til en surprise til bedsteforældrene - når de engang får lov at få det at vide :-)

Jessica - VÆR nu realistisk. Du har ikke brug for en barnevogn til 6500 kr!!!

:-)

Moms

Ja, vores forældre er alle blevet glade for at få nogle ting istedet for 'bare' at få det afvide :-))

Anmeld

29. maj 2011

Københavnermor

JessicaPham skriver:

Jeg kigger ikke engang på baby ting endnu, måske lidt på senge osv. men slet ikke på den måde at jeg har lyst til at købe det. Jeg tror først jeg vil have barnets køn at vide, før jeg går amok i lyserød eller blå ting

Sådan har jeg det også..

Vi har intet købt endnu og jeg har heller ikke lyst til det endnu.. 

Vi tager det stille og roligt og vi skal nok nå det hele.. Plus at vi allerede har fået lovet vugge og barnevogn af venner, så tænker at så meget skal vi heller ikke nå at få styr på.. 

Glæder mig til at vi ved kønnet, så skal lysten nok komme.. 

Anmeld

29. maj 2011

Baby_girl2011

JessicaPham skriver:

Jeg elsker dit navn.. hahah

Anmeld

2. juni 2011

baby15 0kt

hejsa

jeg er i uge 12+3 har termin d 12 dec med den første, skal scannes på onsdag

var da også lige i babysam igår for at se lidt, men købte dog ikke noget tror jeg vil vente lidt det er dog svært og tror det bliver svære fra på onsdag når man nu har set den lille og set at alt er som det skal. vi har dog talt om at tage ud og se på barne vogn i vores sommerferie men så er jeg også i uge 22.

Held og lykke med baby

Anmeld

2. juni 2011

Klara

Jeg kan næsten ikke vente på at få lov at handle ind til den lille baby!  
Meeen, har klaret det så her langt, har besluttet at vente til efter nf scanningen så man lige har fået bekræftet at alt er som det skal!

Men så tror jeg heller ikke jeg kan vente længere! Tænker også at det er bedre at købe lidt efter hvert så det ikke bliver nogen unødvendige/dyre panik køb til sidst

Har bare købt bedstemor/bedstefar krus som gave til de gamle, det var helt sikkert en sjov måde at fortælle den gode nyhed!

Anmeld

2. juni 2011

december-babyen

Vi er allerede begyndt så småt.

Selvfølgelig er der stadig mange ting som kan gå galt men vi vælger at tænke på at alt går rigtig godt og vi ender med en lille jule baby

Anmeld

2. juni 2011

Fjordside

Min kæreste og jeg har haft en aftale om at når uge 12 var nået så kunne vi begynde at købe ting. Uge 12 er nået, men vi er ikke gået igang, vi tog en tur i babysam efter en veloverstået NF scanning, ikke for at købe noget, med se hvad det er man egentlig skal ud og anskaffe sig Jeg tror dog ikke vi begynder at købe noget endnu, da vi lige skal have malet i det rum der skal være baby-værelse og tænker at så bliver det en masse flytten frem og tilbage af ting Vi er så heldige at have søskende som har fået børn i forvejen som har tilbudt os at låne os en masse ting, så håber det letter lidt på budgettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.