Meget aktiv baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg er i dag 24+2 og min baby har været helt ekstremt aktiv i dag. Det føles somom den slår masser af kolbøtter, og det tager ind imellem luften fra mig.

Jeg ved ikke hvorfor, men det gør mig faktisk utryg.

Bliver de mere og mere aktive jo ældre de bliver? Eller føler jeg det bare som om det er mere fordi den er bliver større?

Håber I forstår hvad jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Opper lige - der må være nogen der kan svare?

Anmeld

26. maj 2011

maibritt1203

hejsa.

jeg kan kun svare ud fra mig selv, er 32+3 og min dreng bumler også derud af. jordmoder blir ved med at sige han er helt rask. alle scanninger er normale og ja han gemmer sig for alle andre. så det er kun mig der mærker utrolig meget liv hver eneste dag.

Anmeld

26. maj 2011

MarieLouise

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg er i dag 24+2 og min baby har været helt ekstremt aktiv i dag. Det føles somom den slår masser af kolbøtter, og det tager ind imellem luften fra mig.

Jeg ved ikke hvorfor, men det gør mig faktisk utryg.

Bliver de mere og mere aktive jo ældre de bliver? Eller føler jeg det bare som om det er mere fordi den er bliver større?

Håber I forstår hvad jeg mener

Hej med dig

Jeg er 24+5 idag og min lille pige er aktiv konstant.. Lægen sagde at hvis jeg synes det var slemt nu, så skulle jeg bare vente til om et par uger

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer begge.

Jeg ved ikke hvorfor det gør mig bekymret, tror det er fordi jeg ikke havde regnet med at det ville være så voldsomt med spark og kolbøtter.

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tak for svar til jer begge.

Jeg ved ikke hvorfor det gør mig bekymret, tror det er fordi jeg ikke havde regnet med at det ville være så voldsomt med spark og kolbøtter.

Er det din første?

Men kender det godt. Der er virkelig gang i min lille pige, og jeg er endda kun i 22. uge. Hun sparker, spjætter og puffer så det kan ses udefra, og det kræver da lidt tilvænning at der lever noget derinde Det kan godt føles lidt alienagtigt. Men jeg elsker det, synes det er skægt at have sådan en aktiv basse  

Anmeld

27. maj 2011

maisofie

MarieLouise skriver:

Hej med dig

Jeg er 24+5 idag og min lille pige er aktiv konstant.. Lægen sagde at hvis jeg synes det var slemt nu, så skulle jeg bare vente til om et par uger

jeg er 27+4 henne og venter osse en aktiv pige. jeg havde det lige som dig at hun fra starten var meget aktiv.. og jeg kan kun give lægen ret.. det er i hvertfald kun blevet værre, men på den gode måde..  

Anmeld

27. maj 2011

maisofie

jeg fik osse afvide af lægen at det var bedre jeg blev nervøs hvis hun så blev stille nogen dage..

Anmeld

27. maj 2011

hilma

ja for pokker da! du endnu meget at se frem til, sparkene bliver anderledes des større de bliver, og når du nu bliver dejlig rundere, så kan man endda se en knytnæve eller en fod

min knægt ja puha, han var aktiv i maven, det gjorde nas nogle gange når han slog og sparkede 

som en anden skriver, du skal blive nervøs når bebs er stille for længe ad gangen 

er glad for at min søn først "vågnede" 2 timer inden han kom ud hihi

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Er det din første?

Ja det er min første.

Nyder det som regel også, men det har bare mærket anderledes især igår. Også noget pjat at jeg bliver så bekymret, men som min jordemor sagde "du er vist et nervøst gemyt"  Havde en SA sidste år, så det er derfor jeg er sådan på mærkerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.