giv mig styrke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

hvor længe har du været uden sukker?

Siden søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

henh01

smillaluna skriver:

Sundt slik! Nødder, tørret frugt, rosiner... Eller nyd et enkelt stk chokolade og skyl resten ud i toilettet (eller smid det i skralderen, det bestemmer du selv).

Pøj pøj med det. Jeg hepper på dig

sådan dur jeg ikke.. Jeg kan ikke styre det.. Har ikke styrke til at smide slik ud

Anmeld

26. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Siden søndag aften

FLOT! Jeg har siden mandag kl. 12

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

FLOT! Jeg har siden mandag kl. 12

Ja men det kommer sikkert på et eller andet tidspunkt. Jeg tror det er forskelligt, hvornår ens krop begynder at hungre efter det den ikke længere må få

Bare vent....jeg er sikker på at weekenden bliver en udfordring for mig

Anmeld

26. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Ja men det kommer sikkert på et eller andet tidspunkt. Jeg tror det er forskelligt, hvornår ens krop begynder at hungre efter det den ikke længere må få

Bare vent....jeg er sikker på at weekenden bliver en udfordring for mig

håber da for dig at det går let og elegant..

Jeg spiste slik hver dag! Flere gange om dagen.. Tænker at det måske ikke er slikket men bare det at putte noget i hovedet jeg savner og mangler.

Har lagt kikærter i blød og vil lave kikærtedip til i morgen og så fryse noget ned til den lille, når han skal til at have rugbrød med pålæg

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

håber da for dig at det går let og elegant..

Jeg spiste slik hver dag! Flere gange om dagen.. Tænker at det måske ikke er slikket men bare det at putte noget i hovedet jeg savner og mangler.

Har lagt kikærter i blød og vil lave kikærtedip til i morgen og så fryse noget ned til den lille, når han skal til at have rugbrød med pålæg

Det lyder som en god plan

jeg spiste også alt for meget af alt det forbudte førhen. Jeg spiste et eller andet usundt hver dag. Det kunne enten være slik, kage eller chips.

Jeg tror altså også mere det er den der vane med at putte noget i munden om aftenen, man står og mangler.

jeg kan huske da jeg for flere år siden, også lagde min kost om....der var trangen til det forbudte, størst om aftenen.

Anmeld

27. maj 2011

henh01

Var på vægten i dag.... -3 kg på 5 dage.. Må da virkelig have haft end el væske i kroppen, men hvor er det fedt at se noget resultat på vægten

Anmeld

27. maj 2011

Holbæktrunten

Bananer skulle tage toppen af sukkertrangen - det er vist noget med noget kalium der er i dem, men kan sgu ikke huske den specifikke forklaring...

Men ellers så er det igang med sukkerfr pastiller, lakridser, tyggegummi og div slags frugt 

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Jeg har den trang hver eneste dag.. Den sikreste vej frem er disciplin Har ikke rørt slik i over 3 måneder. Som en anden skriver er tyggegummi også godt.. jeg spiser det ikke selv da jeg hader at gnaske tyggegummi, men du kan få noget der smager meget sødt - super alternativ til slik  

Anmeld

27. maj 2011

henh01

Lukasmor skriver:

Jeg har den trang hver eneste dag.. Den sikreste vej frem er disciplin Har ikke rørt slik i over 3 måneder. Som en anden skriver er tyggegummi også godt.. jeg spiser det ikke selv da jeg hader at gnaske tyggegummi, men du kan få noget der smager meget sødt - super alternativ til slik  

jeg bliver sulten af tyggegummi.. Som alternativ bruger jeg gajoler. Er i gang med at koge kikærter som jeg kan lave dip af til gulerøds - og agurke stænger.. MUMS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.