Ondt endnu .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Hey piger.

Vil høre jer om, om i kender til det her

Jeg havde ondt i mit underliv ligesom (menstruationssmerter) Derfor ringede jeg til lægen. Fik at vide at det var blærebetændelse - Ringede så igen til lægen, da jeg stadig havde ondt. Fik så at vide, at jeg havde meget lidt tilbage, og det sidste skulle tisse ud.
Problemet er bare, at jeg ondt endnu  (menstruationssmerter) Har også fået ondt oppe over mine hofter. Mest kun i den ene siden  

Der en nogen, som har prøvet det sammen - eller nogen der kan hjælpe mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

170811

I mine ører lyder det virkelig mærkeligt at lægen ud fra en telefonsamtale, kan fortælle dig at du har blærebetændelse. Det skal man somregel tage en urinstick for at kunne se. Og at du skal tisse det ud? Har jeg godt nok aldrig fået afvide, og jeg har haft blærebetændelse MANGE gange.

Hvor langt henne er du?

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

hmm jeg var i uge 27 med mit første barn da jeg fik af vide af lægen i telefonen at jeg havde urinvejs infektion, der havde jeg meget ondt i mit bækken, og havde smerter ned langs maven og ned mod livmoderen, som føltes som en ve men fik noget penicilin på sygehuset og det hjalp ved dog ikke om det er det samme du har, men håber du kan få svar på det.. hvor langt er du henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.