Stikkende fornemmele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

i skeden, har i oplevet det ?

er lige blevet testet for blærebetændelse og fik svar at der var noget men de lod prøve stå natten over og dagen efter fik jeg svar at der ikke er noget.

føler jeg ska tis virkelig meget også kommer der kun en lille bitte smule.

har også haft lidt stikkende fornemmelse i skeden, er det normalt ? var hos læge igår og blive tjekket for blære betændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

hekran

Først og fremmest, hvor langt er du henne?

Er det stikkende jag i blæren? Så er det nok højt sandsynligt babyen der lige får trykket på blæren. Det gør nas, men går meget hurtigt over. Tror det er meget meget normalt i sidste trimester. 

Du testede ikke positivt for blærebetændelse?

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Først og fremmest, hvor langt er du henne?

Er det stikkende jag i blæren? Så er det nok højt sandsynligt babyen der lige får trykket på blæren. Det gør nas, men går meget hurtigt over. Tror det er meget meget normalt i sidste trimester. 

Du testede ikke positivt for blærebetændelse?

jeg er 37+2 idag.

altså da lægen testet mit urin sagde han der var noget så jeg fik nogle piller men dagen efter ringet han og sagde der ikk var noget.

synes mere det føles som om det er nede i skeden ikk ved blæren også svir det lidt hvis jeg ska tis rigtig meget, men det ender med et par dråber der kommer ud

Anmeld

26. maj 2011

Saram

Anonym skriver:

i skeden, har i oplevet det ?

er lige blevet testet for blærebetændelse og fik svar at der var noget men de lod prøve stå natten over og dagen efter fik jeg svar at der ikke er noget.

føler jeg ska tis virkelig meget også kommer der kun en lille bitte smule.

har også haft lidt stikkende fornemmelse i skeden, er det normalt ? var hos læge igår og blive tjekket for blære betændelse

Ej hvor vildt, har det PRÆCIS på samme måde, og var også selv ved lægen for at få tjekket om det var blærebetændelse, fordi min JM havde fundet noget i min urin. Men der var ikke noget da lægen undersægte det.. Og har stadig den der stikkende fornemmelse "deroppe" som kommer og går..

// Sara Alrø, 40+0.

Anmeld

26. maj 2011

Vicki G

Saram skriver:

Ej hvor vildt, har det PRÆCIS på samme måde, og var også selv ved lægen for at få tjekket om det var blærebetændelse, fordi min JM havde fundet noget i min urin. Men der var ikke noget da lægen undersægte det.. Og har stadig den der stikkende fornemmelse "deroppe" som kommer og går..

// Sara Alrø, 40+0.

sådan er det også med mig!! og har enorme smerter i ryg og lænd!  hvor er jeg glad for min sækkestol

er i dag 40+3 og bebs blev skønnet til 3800  så håber ikke der går for lang tid indtil hun kommer!!!

Anmeld

26. maj 2011

Saram

Vicki G skriver:

sådan er det også med mig!! og har enorme smerter i ryg og lænd!  hvor er jeg glad for min sækkestol

er i dag 40+3 og bebs blev skønnet til 3800  så håber ikke der går for lang tid indtil hun kommer!!!

Hm, det ser vist ud til at være meget normalt at have det sådan oppe omkring terminen. Kunne godt forestille mig at en sækkestol var rar.. Plejer bare at gå ind i sengen når det gør for ondt til at være i sofaen. (:

Hold da op en stor bebs du bære rundt på ! for at hun snart kommer ud til dig!

Var til JM idag og min pige er gudskelov kun blevet skønnet til at veje 3500.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.