December-spiren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Silke83

Hej alle!

Jeg er 12+5 henne og har termin d. 3. december. Det er vores første barn og vi glæææææder os

Vi har set spiren to gange - til en terminsfastsættelse, da jeg var 8+5 henne og så til nf-scanning for to dage siden! Det har været stort begge gange! Jeg måtte knibe en lille tåre til nf-scanningen, da den lille lå og suttede tommelfinger og vinkede til os med sine fine, små fingre... Desuden fik vi gode tal (1:15.836), så vi var meget glade og tilfredse, da vi tog hjem!

Fra uge 4-uge 10 havde jeg slem kvalme og mange opkastninger, men det er heldigvis ovre nu. Nu er det kun trætheden jeg døjer med og forstoppetheden

Må I alle have en dejlig graviditet!

Knus fra Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

december-babyen

Tillykke med den lille spire

Dejligt at høre kvalmen er stoppet, håber jeg også snart min gør

Stort knus

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

tillykke med jeres lille Dec baby..

Det er da dejligt at kvalmen er stoppet..  

Jeg har selv termin den 4 og har haft det super godt siden vi fandt ud af at der låg en lille baby i maven..

Anmeld

29. maj 2011

baby15 0kt

hejsa og tillykke

jeg venter mit første barn d 12 dec, vi skal scannes d 8 jun kan næsten ikke vente, glæder mig til at se den lille for første gang HÅBER alt er ok.

Har ikke rigtig haft nogle sytomer kun morgen kvalme i en uge og meget træt og lidt spændninger i bryste er nu i uge 11+6 og har det som jeg havde det inden jeg blev gravid så håber da alt er som det skal...

Anmeld

29. maj 2011

Silke83

Tillykke med din graviditet!

Jeg tror faktisk ikke symptomer har så mget at gøre med om alt er som det skal være - så nyd du bare at slippe for ubehagelighederne

Held og lykke med scanningen - nyd det, det er virkelig en stor oplevelse!

Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.