Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser. Nogle der ligger inde med brøndby bodystockings, og andet tøj i størrelse nyfødt, eller max størrelse 3 mdr?
Min kæreste er kæmpe brøndbyfan, og synes at supermand skal have brøndby tøj...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
170811 skriver: Hej tøser. Nogle der ligger inde med brøndby bodystockings, og andet tøj i størrelse nyfødt, eller max størrelse 3 mdr? Min kæreste er kæmpe brøndbyfan, og synes at supermand skal have brøndby tøj...
Haha, tror desværre ikke det ville hitte herhjemme
kender det der med at ens kæreste er kæmåe brøndby fan men er det os selv. ellers kan du købe det på
Brondbyshoppen.dk
MichellaMalou skriver: kender det der med at ens kæreste er kæmåe brøndby fan men er det os selv. ellers kan du købe det på Brondbyshoppen.dk
Jeg er ikke lige selv kæmpe fan, men kæresten er Har set det på shoppen, ville bare lige tjekke om ikke nogen skulle ligge inde med noget brugt så det var lidt billigere
170811 skriver: Jeg er ikke lige selv kæmpe fan, men kæresten er Har set det på shoppen, ville bare lige tjekke om ikke nogen skulle ligge inde med noget brugt så det var lidt billigere
hehe forståeligt,
herhjemme er både mig og min kæmpe fan. og vores familier er det os ,,
men kan lige forhører mig i familien om de har noget de skal af med til babyer
MichellaMalou skriver: men kan lige forhører mig i familien om de har noget de skal af med til babyer
tak meget gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128