Nu er det godt nok et par dage gammelt, det har indlæg, men tillader mig lige at svare alligevel.
Jeg blev gravid på 1. år af HF, tog så et års barsel, og om 3 eksamener har jeg afsluttet 2. år.
Først og fremmest var det RIGTIG hårdt for mit vedkommende at være gravid imens, da jeg blev rigtig dårlig og det resulterede i meget fravær, så jeg det ville jeg ikke anbefale til nogen.
Men når det er sagt, så kan det sagtens lade sig gøre med et barn på armen - én fra den anden HF klasse på min skole har to børn og hun gennemfører også i år, endda med et fint snit.
Jeg synes heller ikke, at det har været umuligt - jeg har dog været nødsaget til at have et studiejob ved siden af og DET er hårdt! Heldigvis er vi to herhjemme, men vi er begge studerende, så stram økonomi, et barn, to uddannelser OG at jeg så havde et job ved siden af, ville jeg absolut ikke ønske for nogen. Det resulterede også i, at jeg var godt på vej til at få stress i april i år. (heldigvis afværget af en psykolog)
Men for mig har det sagtens kunnet lade sig gøre og jeg kommer endda ud med et snit på 10.6
- DOG er det essentielt at have god støtte fra familie og venner, specielt hvis du er alene. Vi har virkelig trukket på mine forældre her i eksamens perioden, da jeg har haft 9 eksamner på en måned. Så det skal man klart overveje!
Er der andet, så spørger du bare 
Anmeld