Søge barnepige..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Bryndis

Jeg har fundet en babysitter igennem en annonce som hun havde hængt op over i brugsen.
Og hun får 50 kr i timen når hun passer min den mindste når jeg skal over og træne
Hun er 15 år og jeg er helt tryg ved at efterlade den lille til hende.
Jeg får også nogle gange min kærestes søster på 13 til at komme og passe ham i en time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anette&Sophia

jeg fik 400 for en aften fra kl. 18 til 23 :-) og jeg var ganske tilfreds.

Anmeld

26. maj 2011

lucas<3

Zeus skriver:

Hvordan gør man det? Sætter et opslag op nede i den lokale brugs eller hvordan? På nettet?

Og hvad skal man være opmærksom på? Hvor meget plejer de at skulle have i timen?

Andre ting?

Hilsen en førstegangs

hvor lang tid skal de passe barnet og hvor gammel skal de være, hvis det er en under 18 syns jeg omkring 50-100kr ..

Anmeld

26. maj 2011

Zeus

Vi har jo kærestens forældre her i byen, men det er ikke altid at de kan.. Som regel så er det også haste opgaver, hvor jeg bliver kaldt til møde ang én af mine mindre søskende, hvor der bliver brug for en barnepige i et par timer, indtil min kæreste kommer hjem.. Eller hvis vi begge skal til et møde, og hans forældre ikke kan træde til.. Hvis det er hel aftener, så finder vi noget familie  

Og det vil som regel kun være til den store, fordi den yngste er i dp.. Stort set alle mine veninder er i skole om formiddagen, eller på job, og vil ikke trække alt for meget på hans forældre  

Anmeld

26. maj 2011

ønskerbaby

altså jeg sys det er en glæde og passe børn så jeg tager 50kr i timen når de er vågn og 20-30kr når de sover og ellers snakker jeg med dem om det hvis det fx er en hel dag

Anmeld

26. maj 2011

LilyMarleen

ønskerbaby skriver:

altså jeg sys det er en glæde og passe børn så jeg tager 50kr i timen når de er vågn og 20-30kr når de sover og ellers snakker jeg med dem om det hvis det fx er en hel dag

Så er det godt nok en skam at du ikke bor i Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.