regnslag til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

B&J

Hej nogle der kender nogle gode regnslag til en barnevogn på 95 i ligge mål?

det vi havde er fra brio og det er totalt dødt det kunne ikke holde til vi tog det på så døde lynlåsen øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Koen.

Vi er RIGTIG glade for vores MOLO regnslag

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Tanja. skriver:

Vi er RIGTIG glade for vores MOLO regnslag

det lyder dejligt så kan være det er sådan et jeg skal på jagt efter mange tak det er med af finde noget der holder

Anmeld

26. maj 2011

Koen.

B&J skriver:

det lyder dejligt så kan være det er sådan et jeg skal på jagt efter mange tak det er med af finde noget der holder

ja nemlig, det er liiidt pebret, men det kan holde til Lærke som ofte sidder og rykker,sutter og bider i det (hvem sagde bisse)

Anmeld

26. maj 2011

trunte24

Mega øv!

Men kan ikke hjælpe dig så, for mit er også et Brio med myggenet i hullet!

Det er jeg ellers bare SÅ glad for!! Det har godt nok været brugt meget. Min dreng er fra Oktober, så jeg vil tro det har været på 70% af gangene siden vi fik ham. Og han sover altså ude til alle lure i løbet af dagen! + Vi har ikke halvtag så vognen har stået direkte i regnen hver gang, og det har aldrig regnet igennem

Så måske har du bare været uheldig, hvis det er samme model du har haft?

Hilsen Line

Anmeld

26. maj 2011

Hertzum77

Vi har været super glade for vores Gaia&ko regnslag

Anmeld

26. maj 2011

B&J

trunte24 skriver:

Mega øv!

Men kan ikke hjælpe dig så, for mit er også et Brio med myggenet i hullet!

Det er jeg ellers bare SÅ glad for!! Det har godt nok været brugt meget. Min dreng er fra Oktober, så jeg vil tro det har været på 70% af gangene siden vi fik ham. Og han sover altså ude til alle lure i løbet af dagen! + Vi har ikke halvtag så vognen har stået direkte i regnen hver gang, og det har aldrig regnet igennem

Så måske har du bare været uheldig, hvis det er samme model du har haft?

Hilsen Line

nej det er ikke en brio barnevogn vi har det er en simo... men vi fik afvide det ville være et super regnslag der til men det var det desværre ikke lige øv.. men kan også være der var en lille fejl i vores men pyt vi køber et nyt

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Tanja. skriver:

ja nemlig, det er liiidt pebret, men det kan holde til Lærke som ofte sidder og rykker,sutter og bider i det (hvem sagde bisse)

bide fast er det vist også så det er jo helt perfekt. har du evt en side der til?

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Hertzum77 skriver:

Vi har været super glade for vores Gaia&ko regnslag

ja jeg skal da vist søge lidt rundt så for skal virkelig have et der holder denne gang

Anmeld

26. maj 2011

Hertzum77

B&J skriver:

ja jeg skal da vist søge lidt rundt så for skal virkelig have et der holder denne gang

Babyhome.dk har gaia&ko outlet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.