Taber-tirsdags-hold-vægt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

twinboys

LotteN skriver:

Jamen det kunne være jeg skulle det, som lidt motivation på vejen til at komme af med de sidste par kg!!

Du er hjertelig velkommen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Marie;-)

Mathilde skriver:

Min vægt sagde 63kg sidste tirsdag
Idag siger den 62,9

Det er jeg helt tilfreds med taget i betragtning at jeg er gravid og er holdt med at ryge.
Mit mål er at jeg max kommer op på 70kg under graviditeten, så der ikke er så meget der skal af bagefter

Tror du skal passe på med at sætte dig sådan et mål, da man ikke selv kan styre det! Det er selvfølgelig super godt at spise sundt og dyrke mere motion, men mere kan/skal du heller ikke gøre. Så skal kiloene nok ryge af igen hurtigt. Man siger jo at en graviditet vejer ca 10-12 kg.

Jeg selv tog begge gange 20-25 kg på!! Men begge gange røg de inden der var gået tre måneder!! Jeg er 170 høj og vejer ca. 60 kg.

Forstå mig ret: Man kan selvfølgelig godt lade være med at overspise, men nogle kvinder tager mere på end andre og er man fornuftig og lytter til kroppens behov - så skal det nok gå. :-)

Anmeld

18. november 2008

Hertzum77

Hej allesammen

Det ser ud til at gå godt i de danske baby hjem

Min vægt var sidste tirsdag 74,7
Idag er den 74,1

Mit mål er at komme under 70, så der er ikke så langt nu, som der har været

Anmeld

18. november 2008

Liva

Hej

Lyder da til, der er fint gang i taberholdet - superflot gået piger, hold nu fast!

Her går det også fint fremad, vægt idag 76,4, så der er røget 1,6 siden sidst og 5,5 ialt - yes...

Nu drager vi i sommerhus på torsdag - vejret bliver forhåbentlig fint, så vi kan få gået en masse, ellers står det lidt sløvt til med motionen. Går til gengæld super med kosten, så er helt godt tilfreds...

kh Liva

Anmeld

18. november 2008

Mathilde

Marie;-) skriver:

Tror du skal passe på med at sætte dig sådan et mål, da man ikke selv kan styre det! Det er selvfølgelig super godt at spise sundt og dyrke mere motion, men mere kan/skal du heller ikke gøre. Så skal kiloene nok ryge af igen hurtigt. Man siger jo at en graviditet vejer ca 10-12 kg.

Jeg selv tog begge gange 20-25 kg på!! Men begge gange røg de inden der var gået tre måneder!! Jeg er 170 høj og vejer ca. 60 kg.

Forstå mig ret: Man kan selvfølgelig godt lade være med at overspise, men nogle kvinder tager mere på end andre og er man fornuftig og lytter til kroppens behov - så skal det nok gå. :-)

Ja du har nok ret...
Jeg har bare en veninde der fik en søn i april og hun tog 30 kg på og er en ret stor pige idag. Det ville jeg være ked af!
Så jeg vil naturligvis ikke sulte mig eller ignorere min krops behov, men jeg vil forsøge at spise kontrolleret og sundt og ikke overspise (selvom det er ret svært efter jeg er stoppet med at ryge, men så spiser jeg en masse frugt)...
Jeg ved godt at det er normalt at tage 10-15kg på, men det ville være dejligt hvis jeg kun tog 7-8kg på og så tabte 10kg i forbindelse med fødslen. Så længe det ikke går ud over barnets vægt og udvikling

Puh det blev lidt langt

Anmeld

18. november 2008

Bamseboet :D

Her er det ikke gået heeelt så godt, men har også været syg hele sidste uge, så har ikke fået gået osv så meget.

Min vægt siger:

02. Nov: 84,1
09. Nov: 82,9
16. Nov: 82,5

målet er stadig at tabe 700 gr om ugen...

ville gerne tabe 20- 25 kg ialt,
-en første mål er 10 kg til d. 8. Februar 2009

Anmeld

18. november 2008

miver

Eva skriver:

Nå, piger...jeg er helt vildt spændt på hvordan det ser ud hos jer....

Min vægt siger 60,5kg, så jeg holder den helt fint, omend den kan hoppe lidt op og ned....skal bare liiiiige under 60 kg.

Har tabt de der dumme 5 kg som jeg altid synes der er og det har samtidig gjort at jeg har tabt en del cm.

Vægt: 65,9-60,5kg
Hofter: 100-96cm
Bryst: 104-99cm
Talje: 71-66cm

Lidt vildt så meget sølle 5 kg gør i cm.

Knus Eva...

Det er super sejt gået
Ja det er vildt hvad 5 kg bliver til i cm
knus Mie

Anmeld

18. november 2008

miver

Hvor er i seje
Tillykke med alle jeres flotte vægttab .

HMM her har den stået stille jeg slås desværre med motivationen ,men er hoppet på vognen igen (jeg vil jo gerne tabe mig )
min vægt står på 75,4 (gav vide og der er noget galt med min vægt ,den har stået der plus minus 200 g i tre uger) '
Men nu har jeg blod på tanden ;O))))

Knus Mie

Anmeld

25. november 2008

OSCARSSON

Jeg trænger godt nok til at bevege mig lidt mere.

Her bliver jeg motivered at smide nogle kilo.

Jeg går igang idag.

Flere og hurtigere promenader med hunden Erro...

Sundare mad...

Puh, nu begynder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.