h_bernie skriver:
Først mange tak fordi I var så søde at skrive tillykke
Havde en rigtig hyggelig dag. Morgenen startede dog lidt før kl. 06.00. Kunne Alberte da ikke lige vågne lidt senere øv, nå men sådan er det jo. Manden tog lidt senere på arbejde, så vi kunne hygge med morgenmad. August kom i børnehave og blev hentet om eftermiddagen, så vi kunne hygge os lidt.
I løbet af dagen ankom en buket blomster fra mit arbejde. Sødt af dem at huske mig, når jeg nu render rundt herhjemme.
Vi har næsten lige købt et nyt hus, som blev faktisk ikke engang var bygget færdigt da vi købte det, men nu i går på min fødselsdag kom anlægsgartneren og lavede resten af haven, så det var lige en ekstra gave. Fedt at jeg nu bare skal vente på at græsset kommer frem og ikke skal se på jordbunken.
Vi tog på Jensens Bøfhus til aften, da maden helst skulle serveres lidt hurtigt, så vi kunne komme hurtigt hjem igen med de to små. Måske ikke lige der jeg tidligere havde tænkt jeg skulle spise på min 30 års fødselsdag, men hvad pokker vi hyggede os.
Om aftenen dukkede en fra mit arbejde op og så havde de søde kolleger sandelig også købt et par øreringe til mig....mon de savner mig
I weekenden kommer resten af den pukkelryggede til noget mad...ja ved faktisk endnu ikke hvad vi skal finde på. Typisk mig. Er lige ved at få stress over det
Af manden fik jeg i øvrigt en HTC telefon, som jeg slet ikke kan finde ud af
Teknik spasser.
Og så vedlægger jeg lige lidt billeder fra weekenden i Djurs og hygge hjemme.