Tiffanie sidder sgu nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Loggidut

hurra....det er bare skønt...dog tør jeg slet ikke lade hende sidde alene, for pludselig dejser hun omkuld...men i dag sad hun skam hele 10 minutter selv...juhuuuu....så kan det være man snart kan få mere fri hænder! :P

desværre er hendes lyst til mad så bare voldsomt dalende...hun gider ikke hendes morgenmad...eller hendes rugbrød...hendes aftensmad...pyyyyyf.....ja igår bankede hun sgu endda tallerkenen ud af mine hænder så hele mit gulv var smurt ind i kartoffelmos >( ....øv...måske var det mit dårlige hovede der ikke tænkte klart (hvem fanden ud over mig er så dum at sidde med tallerkenen så tæt på tøsen at hun kan banke til den)...well...hendes sutteflaske den er hun blevet voldsom glad for igen....:D

så jeg håber bare det er fordi tænderne er på vej (hvor tit har du lige sagt det sloggi) eller fordi der måske er skoldkopper på vej...uhhh jeg krydser fingre.

knus fra sloggi...hvis datter sidder selv 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

ivfmarie

næææh sidder damen selv! Flot!
Nedsat appetit - øv.. men det er jo godt at hun i det mindste tar flasken. Det kommer nok igen, bare tilbyd lidt engnag i mellem.

Knus fra Marie, men en endelig sovende Malte i vognen

Anmeld

25. februar 2008

Tikki

næææææ hvor skønt ;) - tillykke med den lille siddeprinsesse. Det med at slå maden ud af hånden på moaren kender vi kun alt for godt her. For 14 dage siden spiste Iza kun 600 ml mælk på 2 dage og intet andet....spørg mig lige om jeg var frustreret, men hun ville bare ikke spise noget som helst og slog ud efter mig, når jeg tilbød det. Men nu skal jeg love for appetitten er på come back. Mon ikke det er en af de der trælse faser, der går over igen ;)

Anmeld

25. februar 2008

Mie A

Ej hvor hun dygtig... Tillykke

Simon gider ikke rigtig at sidde på numsen, men kravle og rejse sig op på knæ, ja det kan han... Han har sgu ikke læst bøgerne om barnets udvikling :o)

Knus Mie

Anmeld

25. februar 2008

Marco2

Tillykke med sitteren.

Her har vi også mangle på appetit, og babserne er det eneste der kan bruges. :(

I dag har det været slemt men hun har også været lidt syg. Havde 38,6 i formiddag, så der er da et eller andet. Så der er ikke langt fra smil til gråd. Og natten har bare været rigtig øv. Har slet ikke sovet. øv.

AG - som stadig ikke er kommet i tøjet og har fået noget anstændigt at spise.....

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

Hvor dejligt. Tillykke med det :D

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

tak....jeg er også bare såååå glad for sitteren8D

Anmeld

25. februar 2008

Siber

Velkommen i klubben, her er vi også sittere!

Det er så dejligt! Men jeg ligger altså stadig puder omkring hende, for hun kan finde på at tilte

Knus SIber

Anmeld

25. februar 2008

Grynt

Tillykke med sitteren :) Det er jo en stor ting når de sådan flyver fra et udviklingstrin til det næste :D Tillykke KH Tina og Prik Freja som tog turen forlæns her til morgen og knalede hovedet i gulvet....som om snot, feber, bræk og prikker ikke var nok :'(

Anmeld

25. februar 2008

Sille

Ihh hvor er hun dygtig.... tillyk' med det...:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.