Erfaring med madlog.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Nogle der har erfaring med madlog.dk?

Jeg er egentlig ikke overvægtig, men mangler lige at smide et par kilo efter jeg har fået Liam. Og så har både jeg og min kæreste et ønske om at spise lidt sundere (han vil gerne tabe sig lidt).

Alt herhjemme går op i kalorier, proteiner og fedt, da Liam skal tage på. Og vi glemmer helt os selv og aftensmaden bliver tit kedelig (og nogle gange usund)

Så altså, hvis man ønsker overblik over hvad man kan/må spise og nye ideer til spændende sund mad, er madlog så stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Thalia

Jeg har haft rigtig stor glæde af madlog.

Jeg tog rigtigt meget på da jeg ventede mig i 2006/2007 og nåede ikke af med alle kiloene før jeg blev gravid igen 9 mdr efter fødslen.

Af en eller anden grund er jeg en total sucker for grafer og farvevisualiseringer, og ved at bruge madlog har jeg smidt ca 15 kilo siden september sidste år

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Nå ja og det der egentlig virkede for mig var at jeg blev obs på hvor jeg gik fejl i min kost, og at jeg gennem den gruppe jeg var med i fik input til andre ting jeg kunne spise i stedet

Anmeld

26. maj 2011

otlitrom

Jeg har selv været glad for det. Ikke at jeg fik det store vægttab, men jeg fandt ud af, hvor jeg gjorde nogle af fejlene.. Min veninde har tabt 30 kg på et år derinde, og bruger det stadig til at holde ved lige, når hun synes det bliver svært at holde!

Jeg synes det er et godt redskab, og har planer om at melde mig på igen når jeg har født. Jeg har graviditeten og lidt ekstra jeg skal af med

Anmeld

26. maj 2011

blomst84

Jeg har brugt det i 3 uger nu og har tabt 2 kg er rigtig glad for at være derinde og det hjælper til at se hvilke madvarer der er meget kalorieholdige jeg mangler 3 kg endnu efter min graviditet så jeg bliver derinde så længe jeg kan

Anmeld

26. maj 2011

eElak

Jeg startede derinde for 2-3 uger siden..

og jeg har været glad for det indtil videre... Det giver et billede af hvad man spiser, og hvad man bør gå efter... :-)

Anmeld

26. maj 2011

StineW

Rikke&Liam skriver:

Nogle der har erfaring med madlog.dk?

Jeg er egentlig ikke overvægtig, men mangler lige at smide et par kilo efter jeg har fået Liam. Og så har både jeg og min kæreste et ønske om at spise lidt sundere (han vil gerne tabe sig lidt).

Alt herhjemme går op i kalorier, proteiner og fedt, da Liam skal tage på. Og vi glemmer helt os selv og aftensmaden bliver tit kedelig (og nogle gange usund)

Så altså, hvis man ønsker overblik over hvad man kan/må spise og nye ideer til spændende sund mad, er madlog så stedet?

Jeg tror jeg melder mig ind også. Har smugkigget lidt og fåt et godt indtryk af det. Især det med grafer og udspecificering af fødevareindhold.

Jeg har dog startet med bare at skrive ned hvad jeg spiser i løbet af dagen. Så spiser jeg nemlig ikke så meget guf om aftenen, da jeg bliver meget mere bevidst om hvad og hvor meget der ryger indenbords. Har tabt 1½ kg nu og i dag er 3. dag jeg skriver ned.

Knus Stine

Anmeld

17. april 2012

Skouboe

Jeg bruger shape-up club istedet, primært fordi den ligger på min telefon, så jeg kan taste løbende i løbet af dagen, istedet for at skulle tænde en computer.

Anmeld

17. april 2012

AnneBJ

Skouboe skriver:

Jeg bruger shape-up club istedet, primært fordi den ligger på min telefon, så jeg kan taste løbende i løbet af dagen, istedet for at skulle tænde en computer.

Man kan sagtens bruge madlog på mobilen også.

Anmeld

17. april 2012

Skouboe

AnneBJ skriver:

Man kan sagtens bruge madlog på mobilen også.

Sikkert, det andet er bare en app og det finder jeg nemmere - og så er den gratis.

Jeg har også brugt madlog og det er en super side, shape-up club passer bare bedre til mit behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.