isabellamor skriver:
jeg havde så sent som i går en tudetur over at jeg savner alene tid. jeg følte ikke at jeg har samme frihed som min kæreste mht at kunne tage væk en weekend eksempelvis.
og det er jo ikke fordi at jeg ikke elsker min søn, for det gør jeg... RIGTIG MEGET.
men stadigvæk har man brug for at have alene tid. og man er jo altid på mor radar også selvom den lille ligger og sover sødt i sengen hele natten igennem..
det er okay at smide håndklædet i ringen og sige "jeg gider ikke det her lorte"job" mere.." arrrggghhhh... og så få talt ud om frustrationer eller efterlad lillen hos farmanden og smid dem ud et par timer..
det burde alle kvinder have ret til MINDST en dag om ugen hvor farmand tager baby og går ad helveds til..
Enig. Sommetider bliver det bare for (undskyld) møghundehamrendes KEDELIGT!!! Ensomt og trivielt og man har aldrig 2 minutters fred - og det er OK at sige det!
Kærligheden skal man aldrig betvivle, men det er selve følelsen af at være bundet på hænder og fødder døgnets 24 timer - havde det været ethvert andet menneske end ens barn var man da blevet sindssyg af at være så meget sammen, sove sammen, gå på "wc" sammen, i bad sammen, spise sammen, lege sammen HELE døgnet! 
Anmeld