Helt ærligt - det er jo ikke altid fedt at være mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Af  tak!!!!!! I forstår mig jo og hold nu op hvor er det fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

I MORGEN...!!! store unge hende Runa altså  

JAAAAAAAAAA

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

isabellamor skriver:

jeg havde så sent som i går en tudetur over at jeg savner alene tid. jeg følte ikke at jeg har samme frihed som min kæreste mht at kunne tage væk en weekend eksempelvis. 

og det er jo ikke fordi at jeg ikke elsker min søn, for det gør jeg... RIGTIG MEGET. 

men stadigvæk har man brug for at have alene tid. og man er jo altid på mor radar også selvom den lille ligger og sover sødt i sengen hele natten igennem.. 

det er okay at smide håndklædet i ringen og sige "jeg gider ikke det her lorte"job" mere.." arrrggghhhh... og så få talt ud om frustrationer eller efterlad lillen hos farmanden og smid dem ud et par timer.. 

det burde alle kvinder have ret til MINDST en dag om ugen hvor farmand tager baby og går ad helveds til.. 

Enig. Sommetider bliver det bare for (undskyld) møghundehamrendes KEDELIGT!!! Ensomt og trivielt og man har aldrig 2 minutters fred - og det er OK at sige det!

Kærligheden skal man aldrig betvivle, men det er selve følelsen af at være bundet på hænder og fødder døgnets 24 timer - havde det været ethvert andet menneske end ens barn var man da blevet sindssyg af at være så meget sammen, sove sammen, gå på "wc" sammen, i bad sammen, spise sammen, lege sammen HELE døgnet! 

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

Jeg tror alle kan dele din følelse i ny og næ

Jeg er dog også selv en af de heldige som du - min pige som i dag snart er 10 mdr. Hun sov også hurtigt igennem (ca 1 mdr gammel)
og hun har været forholdvist nem bortset fra nogle maveproblemer i starten... Men altså hvem har ikk lige brug for at koble af engang imellem ?? Man er jo PÅ hele tiden når de er vågne, eller det er jeg ihvertfald Og det er da hårdt hvis de måske har en dårlig dag hvor mddagsluren ikk er ordentlig eller der er bisser på vej osv osv..
Men altså feks så gør kæresten og det at vi nok en gang om mdr tager en tur ud og spise og i bio, dette omhandler måske 4 timer ca og det er nok til at vi li har været os selv lidt og plejer forholdet lidt ekstra Det er som regel kun i tilfælde hvor vi skal noget som feks stor fødselsdag eller lign hvor hun ikk er med at hun så måske overnatter hos en af bedsteforældrene

Men jo for ikk og plapre derudaf.. Så forstår jeg godt følelsen og hvad du vil med indlægget. Nogen de sætter altså bare facader op og siger ALLLT er fantastisk - som om man er en dårlig mor hvis man lige har brug for en fri aften en enkelt gang

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

Rosa skriver:

Enig. Sommetider bliver det bare for (undskyld) møghundehamrendes KEDELIGT!!! Ensomt og trivielt og man har aldrig 2 minutters fred - og det er OK at sige det!

Kærligheden skal man aldrig betvivle, men det er selve følelsen af at være bundet på hænder og fødder døgnets 24 timer - havde det været ethvert andet menneske end ens barn var man da blevet sindssyg af at være så meget sammen, sove sammen, gå på "wc" sammen, i bad sammen, spise sammen, lege sammen HELE døgnet! 

men omvendt så havde jeg førhen ikke noget at få min tid til at gå med. der kunne jeg faktisk finde mig liggende i sengen til langt ud på eftermiddagen og bare stene lorte tv.. og spise ingenting.. fordi jeg ikke gad.

(selvfølgelig arbejdede jeg, men havde mange lukkevagter og nogle fridage så det kunne lade sig gøre) og derfor sætter jeg faktisk meget pris på at have noget at få min tid til at gå med.. jeg er jo absolut ikke hæmmet, jeg kan i princippet gøre hvad jeg vil, jeg har bare en barnevong med indhold med på slæb der skal vises hensyn til.. og så er man bare en kylling til at få nosset sig ud af døren..! 

Anmeld

26. maj 2011

mortilflere

dem der siger andet lyver LOL

Jeg har sovet 2½ time i nat , det er faktisk ok længe her i hytten , men hvor er jeg træt i dag 

Anmeld

26. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Til en mor fra en mor!

Jeg har en datter på 4 mdr der hele vejen til nu har været sund, rask, nem, sød og så videre! Hun sover natten igennem og har gjort det i næsten en måned, ammer 100% uden problemer!

For en mor som jeg, er det næsten forbudt at have en lortedag, hvor man ønsker barnet langt væk, for når man bliver spurgt til nattesøvnen m.m. og kan svare som ovenfor, ja så skal man jo bare være lykkelig og super glad i låget fordi man har sådan et barn! Bevares det er jeg skam også!!! Ja faktisk ved jeg slet ikke hvad jeg havde gjort, hvis jeg havde fået en skrige unge der aldrig gad sove!

Jeg må med dette indlæg lige høre om jeg virkelig er en dum mor, der burde skamme sig eller om der skulle være andre der kan nigge genkendende til dette?

Jeg elsker selvfølgelig min datter, hvis nogen skulle tro andet

Men kom lige ud af busken og lad mig ikke være alene om at læsse af!

Hejsa,

Herregodt indlæg:0)

Og nej, gu er det ej super fedt altid at være mor og far. Det er sku til tider røv irriterende, død hårdt og et job man nogle gange ville ønske man kunne sige op:0)

Som mor til 3 banditter og en en bonussøn har jeg sku til tider seriøst lyst til at skrige og bare smutte:0) Også selvom jeg har børn der sover om natten, som faktisk det meste af tiden er søde nemme rare osv:0)

Dine følelser er helt tilladte også selvom du har en meget eksemplarisk datter:0)

Anmeld

26. maj 2011

MetteS81

Ja, synes også det er HELT OK at sige højt at NU gider man ikke mere lige nu! Også selvom din datter er nem! :-) kender godt følelsen af at man ikke skal brokke sig når man har et nemt barn.. sådan er min lille pige på 4 mdr også, men derfor lægger jeg bestemt ikke skjul på at det engang imellem er rart at få lidt alenetid. Synes bestemt ikke der er noget at skamme sig over! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.