angst og alt det der SÅ sker? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens. Jeg er lige nu io gang med at få stillet en diagnose.. Det ender højest sansdsynligt med panikangst. Det er ret voldsomt og lidt af en rutsjetur. Jeg vil helst undgå medicin, men det er måske umuligt... Jeg er studerende og vil ikke droppe min uddannelse selvom jeg har svært ved at følge den pga min angst.

Det lyder måske grimt/grådigt, men jeg er bare nysgerrig og håber i kan hjælpe:

Hvor meget "skal der til" før at man kan få hjælp i form af ydelser. Jeg har ikke kunnet fastholde et arbejde pga det her, men er i tvivl om jeg kan blive berettiget noget..

Og hvor længe går der inden de træffer beslutning og tildeler en hjælp/ydelser?

HÅBER I KAN SVARE/HJÆLPE....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej folkens. Jeg er lige nu io gang med at få stillet en diagnose.. Det ender højest sansdsynligt med panikangst. Det er ret voldsomt og lidt af en rutsjetur. Jeg vil helst undgå medicin, men det er måske umuligt... Jeg er studerende og vil ikke droppe min uddannelse selvom jeg har svært ved at følge den pga min angst.

Det lyder måske grimt/grådigt, men jeg er bare nysgerrig og håber i kan hjælpe:

Hvor meget "skal der til" før at man kan få hjælp i form af ydelser. Jeg har ikke kunnet fastholde et arbejde pga det her, men er i tvivl om jeg kan blive berettiget noget..

Og hvor længe går der inden de træffer beslutning og tildeler en hjælp/ydelser?

HÅBER I KAN SVARE/HJÆLPE....

Hvis du er på su kan du sikkert få handicap tillæg, det får min søs for en psykisk lidelse.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvis du er på su kan du sikkert få handicap tillæg, det får min søs for en psykisk lidelse.