Så er der ikke længe til nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Karo

Ja så er der 10 dage til jeg skal giftes med min dejlige kæreste gennem 13 år. Hold da op hvor er tiden bare gået hurtigt fra vi sidste sommer blev enige om at vi ville giftes, og nu er det lige om hjørnet.

Alle detaljerne er faldet på plads, det eneste jeg mangler at at hente kjolen på Mandag. Vi var til samtale med præsten idag og det gik rigtigt godt. Hun var sød og venlig og jeg er sikker på hun nok skal få guidet os sikkert gennem vielsen.

Jeg er dog begyndt at blive en lille smule nervøs. Ikke for ægteskabet, men om dagen kommer til at gå som den skal.

Bare lidt sludder herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Risen

Karo skriver:

Ja så er der 10 dage til jeg skal giftes med min dejlige kæreste gennem 13 år. Hold da op hvor er tiden bare gået hurtigt fra vi sidste sommer blev enige om at vi ville giftes, og nu er det lige om hjørnet.

Alle detaljerne er faldet på plads, det eneste jeg mangler at at hente kjolen på Mandag. Vi var til samtale med præsten idag og det gik rigtigt godt. Hun var sød og venlig og jeg er sikker på hun nok skal få guidet os sikkert gennem vielsen.

Jeg er dog begyndt at blive en lille smule nervøs. Ikke for ægteskabet, men om dagen kommer til at gå som den skal.

Det lyder godt nok spændende. Selvom der er 3 måneder til mit, har jeg også allerede sommerfugle i maven. Så kender godt til følelsen. Må vi ikke se lidt billeder af din fine kjole og hvad du ellers skal have på? Elsker billeder..

Håber du får en fantastisk dag! 

Anmeld

26. maj 2011

Karo

Risen skriver:

Det lyder godt nok spændende. Selvom der er 3 måneder til mit, har jeg også allerede sommerfugle i maven. Så kender godt til følelsen. Må vi ikke se lidt billeder af din fine kjole og hvad du ellers skal have på? Elsker billeder..

Håber du får en fantastisk dag! 

Jamen jeg skal have denne kjole på. Skoene kunne jeg ikke finde på nettet så ingen billeder af dem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Karo skriver:

Tillykke med den store dage lige om lidt. Det må være så fantastisk og alligevel nervepirrende at vente på. Jeg håber jeg selv skal opleve det en dag.

- og sikke en smuk kjole. Jeg håber jeres dag bliver helt uforglemmelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.