Inspiration søges! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Filippa & Liva

Godaften damer...

Min dejlige forlovede og jeg vil rigtig gerne smedes sammen her til næste år, så allerede nu går vi så småt og planlægger.

Kjolen er fundet så den er på plads.

Men jeg mangler lidt inspiration eller ideer/input fra alle jer andre som har holdt bryllup:

Hvor holdte I det henne?

Hvad fik I at spise?

Hvor mange penge brugte I i alt på jeres ønskebryllup?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

JuelZ

jeg tillader mig lige at følge med

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Tina-Hansen skriver:

jeg tillader mig lige at følge med

Anmeld

26. maj 2011

Filippa & Liva

Slet ingen??

Anmeld

31. maj 2011

Filippa & Liva

Prøver liiiige en sidste gang om ikke nogle har ideer eller forslag ...

Anmeld

31. maj 2011

GitteC78

BigBabyWish skriver:

Godaften damer...

Min dejlige forlovede og jeg vil rigtig gerne smedes sammen her til næste år, så allerede nu går vi så småt og planlægger.

Kjolen er fundet så den er på plads.

Men jeg mangler lidt inspiration eller ideer/input fra alle jer andre som har holdt bryllup:

Hvor holdte I det henne?

Hvad fik I at spise?

Hvor mange penge brugte I i alt på jeres ønskebryllup?

Jeg blev gift i lørdags (28 maj)...  Vi blev gift på rådhuset så vi havde inviteret familien på Hotel.

Vi fik: Tarteletter (forret), flamberet oksefilet med grønt og nye kartofler (hovedret) og nøddekurve med 5 kugler is (dessert). Vi fik kaffe og bryllupskage hjemme hos os...

Vi brugte ikke så mange penge, da vi holdt et lille bryllup, kun for den nærmeste familie. Vi havde lige barnedåb i januar og købte hus sidste år. Men vi brugte 11.500 kr. på ringe, mad og tøj til manden. Mine forældre betalte min kjole...

Men vi havde en dejlig dag... Vi brugte flest penge på ringene, da de betyder mest for os...

Anmeld

31. maj 2011

Filippa & Liva

GitteC78 skriver:

Jeg blev gift i lørdags (28 maj)...  Vi blev gift på rådhuset så vi havde inviteret familien på Hotel.

Vi fik: Tarteletter (forret), flamberet oksefilet med grønt og nye kartofler (hovedret) og nøddekurve med 5 kugler is (dessert). Vi fik kaffe og bryllupskage hjemme hos os...

Vi brugte ikke så mange penge, da vi holdt et lille bryllup, kun for den nærmeste familie. Vi havde lige barnedåb i januar og købte hus sidste år. Men vi brugte 11.500 kr. på ringe, mad og tøj til manden. Mine forældre betalte min kjole...

Men vi havde en dejlig dag... Vi brugte flest penge på ringene, da de betyder mest for os...

Tusind tak for dit svar ...

Og stort tillykke med jeres bryllup, håber I havde en uforglemmelig dag.

Det lyder som en lækker menu og tingene behøver bestemt ikke være dyrre for at det bliver godt.

Anmeld

21. juni 2011

hmg86

Jeg kan da lige være med også.. vi har dog ikke alt på plads endnu..

Vores bryllup er næste år og har indtil videre bestilt kirke, præst og festlokale..

Vi skal holde festen ved Odd Fellow Logen, da vi her kunne få et stort og lyst lokale til en god kuvertpris..

Anmeld

21. juni 2011

LC

Vi holdt bryllup for lidt over 1 år siden, ved et kirkebryllup..

Festen holdt vi i et kæmpe forsamlingshus, da både mig og manden har kæmpe familier, og vi synes det var super vigtigt at vi kunne invitere alle, i familien, og 10 venner med hver. Så vi var 130 mennesker ialt...

For at holde budgettet lidt nede valgte vi så at spare, i forhold til lokalerne.

Vi fik buffet, men lavet som 3 retters menu. Da mig og min mand er meget forskellige i forhold til hvad vi kan lide af mad, så på den måde var der plads til at vi begge fik det vi helst ville.

Til Forret var der: Laks, Ørred, Rejer, Salatbar, frikadeller,

Til Hovedret var der: Citron marineret Kylling, Okse steg, Flødekartofler, alm. kartofler, Frikadeller, salatbar,

Til Dessert var der: 6-8 slags forskelligt hjemmelavet is, og frugt.

TIl sidst, var der Kaffe og bryllupskage.

Natmad var Pizza...

Vi kom af med omkring 100.000kr.

20.000kr på tøj, tror manden brugte omkring 8000kr og jeg brugte 12.000 kr(med frisør til at sætte hår og lagt make up)

Vores ringe har vi arvet. Det har været min mands forældres ringe, men da de desværre begge er afgået ved døden så synes vi at det var et rart minde. Dog har vi betalt omkring 2000kr for at få sat 5 diamanter i min ring, og slettet de indgraveringer der var i dem, og fået lavet nye. De er også lige blevet pudset op, og rettet til i størrelse.

Men er jo mange udgifter til fotograf, tøj, ringe, lokaler, bordpynt, brudebuket, musik og den største udgift for os var mad og drikke. Men det er jo klart med så mange mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.