Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HÆHÆ hvor er hun go! Tjalfe skal også liiige op og se hvad vi laver - han bruger som påskud at han skal tisse, så går han gennem stuen og rigtigt kigger på alt hvad vi har på bordet, og om tv-et er tændt mm Skønne unger!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle skriver: HÆHÆ hvor er hun go! Tjalfe skal også liiige op og se hvad vi laver - han bruger som påskud at han skal tisse, så går han gennem stuen og rigtigt kigger på alt hvad vi har på bordet, og om tv-et er tændt mm Skønne unger!
Hahahaha hvor er han god!
TbCp skriver: Liva er puttet i seng og vi tror egentlig at hun sover...Vi har sneget en pose chips med op i soveværelset. Så begår jeg fejlen at sige ordet CHIPS højt.... Liva:"Hvad laver i mor og far???? hvad laver i??? Hvad siger i? hvad spiser i???? Hvad laver i mor og far??? må jeg komme ind til jer???" Vi skreg simpelthen bare af grin .... hun er ikke så nem at narre
Liva er puttet i seng og vi tror egentlig at hun sover...Vi har sneget en pose chips med op i soveværelset.
Så begår jeg fejlen at sige ordet CHIPS højt....
Liva:"Hvad laver i mor og far???? hvad laver i??? Hvad siger i? hvad spiser i???? Hvad laver i mor og far??? må jeg komme ind til jer???"
Vi skreg simpelthen bare af grin .... hun er ikke så nem at narre
Fantastisk!!! ...hahaha.
Hvor er hun da bare god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128