eftermiddagsmad kl 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

B&J

Hej alle sammen...

vores dreng på 1år og 3mdr er som sagt sindsyg sulten kl 17.30 og det er jo dejligt, men vi kunne godt tænke os af give ham lidt mad kl 16 der mætter lidt mere nogle der har nogle gode ideer...

vi har prøvet boller gider han ikke, vi har givet ham frugt mætter ikke længe nok vi har prøvet med yoghurt mætter heller ikke længe nok

Mega krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TbCp

Liva får enten knækbrød eller gulerødder/peberfrugt/agurk skåret i stænger

Anmeld

25. maj 2011

B&J

TbCp skriver:

Liva får enten knækbrød eller gulerødder/peberfrugt/agurk skåret i stænger

Knækbrød lyder som en super god ide glemte lige af skrive vi skifter meget imellem frugt og grønt så det får han og nu vil jeg prøve knækbrød

mange tak

Anmeld

25. maj 2011

Vingummien

Ostehaps?

Anmeld

25. maj 2011

bullerbassen

Her spiser Silas eftermiddagsmad i dagplejen , men bliver engang imellem supleret med knækbrød , en ostehaps , figen stang , pistacie nødder , grov toast brød klapsammen , en kiks

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Vingummien skriver:

Ostehaps?

Det har vi prøvet det er han ikke så vild med desværre

Anmeld

25. maj 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Her spiser Silas eftermiddagsmad i dagplejen , men bliver engang imellem supleret med knækbrød , en ostehaps , figen stang , pistacie nødder , grov toast brød klapsammen , en kiks

Mange tak det vil jeg huske for det er godt nok svært engang i mellem, men han har også altid været lidt bagud med mad men lige for tiden er det virkelig han et og alt

Anmeld

25. maj 2011

spj

Var hjemme hos min veninde i går, som gav sin datter yoghurt med havregryn, banan og corn flaks i. Så mætter yoghurten lidt mere. Synes det var super smart.

Anmeld

25. maj 2011

B&J

spj skriver:

Var hjemme hos min veninde i går, som gav sin datter yoghurt med havregryn, banan og corn flaks i. Så mætter yoghurten lidt mere. Synes det var super smart.

Ja det var det faktisk tak for et super råd det er da virkelig smart ihh sikke en masse dejlige råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.