Andre der har baby på 10 mdr som ikke gider kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Miss T

Er de bare magelige eller? 

Lillesøster her er 10 måneder og gider bestemt ikke kravle. Hun vil gerne forsøge at hive sig op, men den går ikke altid..

Nogle der har nogle gode øvelser at dele ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

132319

Hjalte var 14 måneder da han kravlede! Jeg var ihh så opsat på at han bare SKULLE lære det og øvede flere gange om dagen. Intet skete der, før han var de 14 måneder. Dog krøb han på maven fra han var 10½ måneder.

Kamille har jeg ingen øvelser lavet med, hun har bare været super glad for at ligge på maven altid og kravlede -helt af sig selv- da hun var 8 måneder

Anmeld

25. maj 2011

Miss T

132319 skriver:

Hjalte var 14 måneder da han kravlede! Jeg var ihh så opsat på at han bare SKULLE lære det og øvede flere gange om dagen. Intet skete der, før han var de 14 måneder. Dog krøb han på maven fra han var 10½ måneder.

Kamille har jeg ingen øvelser lavet med, hun har bare været super glad for at ligge på maven altid og kravlede -helt af sig selv- da hun var 8 måneder

Storesøster kravlede også da hun var 8 måneder.. Så det er virkelig mærkeligt  men hun er også i væsentlig bedre stand en storesøster var så måske det har noget med det at gøre?

Jeg synes bare, at det er underligt, hun møffer mest bagud når hun møffer

Anmeld

25. maj 2011

SHERO

Elias kravlede først da han var 12 mdr ellers mavede han sig frem, og han er en meget spinkel lille fyr, så tror ikke det har så meget at sige... Bare nogen der er hurtigere end andre... Det vare nok ikke længe før hun kravler der udaf..

Anmeld

25. maj 2011

Miss T

132319 skriver:

Hvornår gik han så?

Anmeld

25. maj 2011

132319

Miss T skriver:

Hvornår gik han så?

Han var 18½ måneder

Det har været en blanding af at han var/er en sløv pade, havde væske på ørene og hypermobile fodled...

Anmeld

25. maj 2011

Miss T

132319 skriver:

Han var 18½ måneder

Det har været en blanding af at han var/er en sløv pade, havde væske på ørene og hypermobile fodled...

ah okay, ja så er det hellere ikke nemt. Storesøster gik først da hun var 14-15 måneder pga. mange infektioner med mellemøresbetændelser. Så jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå her, da Freya allerede har haft to af slagsen, og den ene nu. Om det evt. er det der påvirker hende. Synes ellers at hun er glad og frisk det meste af tiden.

Anmeld

25. maj 2011

malenes

hej

nu er det jo ikke alle børn der kravler før de kan gå

min den mellemste på 4 år begynde først at kravle da han have lært at gå og han gik da han var godt 13 mdr gammel

så synes ikke du skal være bekømmert for at hun ikke kan kravle inu

det skal nok komme når hnu har lyst til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.