sofa???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. juni 2011

Nalle

stella skriver:

hvad mener du

For at give alle en lige chance for at få solgt deres ting, har vi valgt at opsætte nogle regler for debatkategorierne "Køb og salg".

At oppe annoncen
Det er kun tilladt at oppe sin annonce, når der er gået en uge siden man sidst skrev i den. Opper man alligevel før, eller kommer med unødvendige besvarelser med det ene formål for øje at rykke tråden op, bliver tråden rykket tilbage til sin forrige placering, og man får en påmindelse om reglerne. Hvis man fortsætter med at oppe på den måde, vil tråden blive låst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

morethanperfect

stella skriver:

nogen der mangler en sofa pris 3000 der tilhører 3 puder til

sælges for vil gerne have en der er større.

Hvis det ikke var så langt væk ville den være noget for mig

Anmeld

12. juni 2011

stella

morethanperfect skriver:

Hvis det ikke var så langt væk ville den være noget for mig

i kan bare lave en tur ud af det

Anmeld

12. juni 2011

Kay

den er godt nok flot... men tvivler på at min kæreste siger ja til en rød sofa...

men til andre interreserret, så skal du måske skrive nogle mål... så mn ved hvor stor den er

Anmeld

12. juni 2011

stella

Kay skriver:

den er godt nok flot... men tvivler på at min kæreste siger ja til en rød sofa...

men til andre interreserret, så skal du måske skrive nogle mål... så mn ved hvor stor den er

skal jeg nok lige gøre.... du må til og overtale ham

Anmeld

12. juni 2011

Freja20

Sikke en fed sofa vi er igang med at kigge efter en rød sofa.. (Eller jeg er manden er ikk overtalt men hvad ved han om mode)  Kan du ikk gå meget længere ned i pris?

Anmeld

12. juni 2011

stella

Freja20 skriver:

Sikke en fed sofa vi er igang med at kigge efter en rød sofa.. (Eller jeg er manden er ikk overtalt men hvad ved han om mode)  Kan du ikk gå meget længere ned i pris?

hvad har du tænkt på

Anmeld

12. juni 2011

Freja20

Hej... Kan desværre se du bor 2 timer væk fra mig så hvis jeg skulle byde ville det være max 1000kr da vi skal ud at skaffe bil og låne trailer plus benzin.. Øv øv øv   Men er under 1000kr ikk for lidt

Anmeld

12. juni 2011

stella

Freja20 skriver:

Hej... Kan desværre se du bor 2 timer væk fra mig så hvis jeg skulle byde ville det være max 1000kr da vi skal ud at skaffe bil og låne trailer plus benzin.. Øv øv øv   Men er under 1000kr ikk for lidt

jo det er det...

Anmeld

12. juni 2011

morethanperfect

stella skriver:

i kan bare lave en tur ud af det

Vi har ingen bil eller kørekort desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.