Vis mig dit bryllupshår! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

LuciaLiann

Jah tøser som I måske har læst i en tidligere tråd har jeg det vildt skidt med at have bestilt tid ved frisør til håropsætning.. sååh den bliver aflyst og er i stedet gået igang med at surfe på nettet efter tips og tricks til selv at gøre det sammen med veninderne...

så derfor.. jeg mangler inspiration hvis I vil vise et billede af jeres eget brylluåshår eller kender en rigtig god video I lige vil linke til, så vil jeg bare bliver rigtig rigtig glad...

jeg har selv lidt længere end skulderlangt hår med en lille smule etage og i mørkeblond/brunlige farver...

skal ikke have slør.. men derimod noget der ligner dette;
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD530&GroupID=GROUP11&VariantID=

Rigtig mange gange tusind tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mor til Mike

LuciaLiann skriver:

Jah tøser som I måske har læst i en tidligere tråd har jeg det vildt skidt med at have bestilt tid ved frisør til håropsætning.. sååh den bliver aflyst og er i stedet gået igang med at surfe på nettet efter tips og tricks til selv at gøre det sammen med veninderne...

så derfor.. jeg mangler inspiration hvis I vil vise et billede af jeres eget brylluåshår eller kender en rigtig god video I lige vil linke til, så vil jeg bare bliver rigtig rigtig glad...

jeg har selv lidt længere end skulderlangt hår med en lille smule etage og i mørkeblond/brunlige farver...

skal ikke have slør.. men derimod noget der ligner dette;
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD530&GroupID=GROUP11&VariantID=

Rigtig mange gange tusind tak på forhånd

.. Kan desværre ikke vise dig mit bryllupshår endnu.. 

Anmeld

25. maj 2011

LuciaLiann

Misselbek skriver:

.. Kan desværre ikke vise dig mit bryllupshår endnu.. 

Det er også bare i orden Håber der er andre af pigerne der har lyst til at dele ideer med mig

Anmeld

25. maj 2011

Vicki G

her er lidt inspiration fra mig... håber du kan bruge det til noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

Minmio

Vicki G skriver:

her er lidt inspiration fra mig... håber du kan bruge det til noget

wooow hvor er du flot 

Anmeld

26. maj 2011

Vicki G

tatii72 skriver:

wooow hvor er du flot 

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.