Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Syntes jeg læste et sted herinde, at man kan betale mindre til fagforeningen, når man er på barselsdagpenge. Er der nogle der ved noget om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BB78 skriver: Hej alle Syntes jeg læste et sted herinde, at man kan betale mindre til fagforeningen, når man er på barselsdagpenge. Er der nogle der ved noget om det?
FrøkenHedegaard skriver: Jeg er medlem af ASE og der betaler man det man plejer. Beløbet blev ikke mindre fordi jeg gik på barsel... Desværre
Jeg er medlem af ASE og der betaler man det man plejer. Beløbet blev ikke mindre fordi jeg gik på barsel... Desværre
Okay, ja desværre - så var det meget godt jeg ikke fik ringet til dem og gjort mig til grin Tak for info!
spj skriver: Sådan er det også i HK
Sådan er det også i HK
Lige netop HK jeg er medlem hos, så tak for svar
Men det ville da være rart hvis det var sådan at man kunne have nedsat kontingent under sin barsel, ligesom det er muligt når man er under uddannelse...
birthee skriver: Men det ville da være rart hvis det var sådan at man kunne have nedsat kontingent under sin barsel, ligesom det er muligt når man er under uddannelse...
Ja, der er ikke mange penge at rutte rundt med på barselsdagpenge
Som medlem af danmarkslærerforening kan man få nedsat kontingent i de mdr man er på barselsdagpenge.
BB78 skriver: Ja, der er ikke mange penge at rutte rundt med på barselsdagpenge
Nej, det er der bestemt ikke... det ville være rart hvis man bare kunne nøjes med at betale det halve...
sidebemærkning.. holy mole en laber larve (profilbillede)
hvis bare man så halvt SÅ godt ud..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128