Jeg skal giftes !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Tvillingemor80

Vil lige dele med jer at vi idag har sat en dato - jeg skal giftes den 14 juli,  !!! er simpelthen så spænt og lykkelig. 

og søger i den forbindelse en der kan hjælpe mig med en bryllupskage (16 pers) .. 

Festen er i svendborg - håber virkelig der er en der kan hjælpe derude xxx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Jakob'sMor

Tvillingemor90 skriver:

Vil lige dele med jer at vi idag har sat en dato - jeg skal giftes den 14 juli,  !!! er simpelthen så spænt og lykkelig. 

og søger i den forbindelse en der kan hjælpe mig med en bryllupskage (16 pers) .. 

Festen er i svendborg - håber virkelig der er en der kan hjælpe derude xxx

Stort tillykke ville gerner hjælpe med kage, men bor desværre i Århus håber i får en fantastisk dag...

Anmeld

25. maj 2011

Tvillingemor80

Jakob'sMor skriver:

Stort tillykke ville gerner hjælpe med kage, men bor desværre i Århus håber i får en fantastisk dag...

tusind tak .. vi har været sammen i snart 5 år og forlovet i 3 år - så det er helt uvirkeligt at nu det nu  

Det nok lidt langt at kører med en kage hehe  

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

Tvillingemor90 skriver:

tusind tak .. vi har været sammen i snart 5 år og forlovet i 3 år - så det er helt uvirkeligt at nu det nu  

Det nok lidt langt at kører med en kage hehe  

Ja det er det.. Men håber virkelig du finder en

Anmeld

25. maj 2011

Tvillingemor80

Jakob'sMor skriver:

Ja det er det.. Men håber virkelig du finder en

Håber jeg også .. både fordi pengene ikke er så store - og fordi jeg synes dem i laver herinde er 1000 gange flottere end dem man køber !  

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

Tvillingemor90 skriver:

Håber jeg også .. både fordi pengene ikke er så store - og fordi jeg synes dem i laver herinde er 1000 gange flottere end dem man køber !  

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men mener der er en jage dame fra Odense, prøv at lav et indlæg i kageklubben med bryllupskage er sikker på hun nok skal svare så

Anmeld

25. maj 2011

Tvillingemor80

Jakob'sMor skriver:

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men mener der er en jage dame fra Odense, prøv at lav et indlæg i kageklubben med bryllupskage er sikker på hun nok skal svare så

kan være jeg har mere held der.. vil jeg gøre .. tak for tippet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.