Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gruener skriver: Hej Super flot mave du har dig der.. Jeg mærkede først liv uge 25+ min livmoder lå foran, og flyttede sig først bagved der. Jeg var også nervøs, men pludselig var den der Og så kan jeg love dig for, at han gjorde op for de første uger, resten af graviditeten ud...
Hej
Super flot mave du har dig der.. Jeg mærkede først liv uge 25+
min livmoder lå foran, og flyttede sig først bagved der. Jeg var også nervøs, men pludselig var den der Og så kan jeg love dig for, at han gjorde op for de første uger, resten af graviditeten ud...
Hehe.. Ja jeg skal nok bare lad vær med at tænke så meget på det.. Men ja det skal nok komme.. Men man bliver da bare lidt nervøs..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot mave
Super flot mave du har Stort tillykke med den
Mange tak..
Heidi lisborg skriver: Min mave 17+6 Syntes det går lidt stærkt nu..
Min mave 17+6
Syntes det går lidt stærkt nu..
Rigtig fin babyhule du har der
Første gang jeg mærkede liv var i 20 uge( 19+3-4 stykker mener jeg det var), så tror ikke du skal være nervøs, det er vidst meget normalt
acdp8620 skriver: Rigtig fin babyhule du har der Første gang jeg mærkede liv var i 20 uge( 19+3-4 stykker mener jeg det var), så tror ikke du skal være nervøs, det er vidst meget normalt
Oki.. Mange tak for info..!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128