LuciaLiann skriver:
JAH OMG jeg fik da et mindre chok.. det koster jo en BONDEGÅRD at få lavet hår til bryllup hernede i Vejle.. DAHM jeg savner min gamle frisør som er den eneste jeg kan lide der kommer til mit hår med en saks!.... 
hvorfor er jeg dog også flyttet... har det a H til med at de skal ordne mit hår.. men vil bare være sikker på at få noget der holder en hel dag!
de tager 600 kr i timen og har sat to timer af til opsætning plus make up.. inden da skal jeg til "prøveopsætning" hvor de tager 300 i timen
hun ville også gerne at hvis jeg skulle klippes ellers farves inden at de s kunne gøre det for at vide hvordan mit hår er...
aaargh.... er ulykkelig over jeg ikk kan få min gamle frisør til det... snøøft.. men man er vel nødt til at give slip på et tidspunkt...
Nu ved jeg jo ikke hvem du skal have ordnet hår hos i Vejle, men jeg kan klart anbefale Renommé, der ligger i Vissingsgade og spørg efter Tanja, både mig og børnene bliver klippet der og jeg vil ikke gå til andre, elsker at komme hos dem.
Ved ikke hvad de tager for opsætning af hår, det er sikkert ikke billigere, men jeg tænkte mere fremadrettet, når du skal vælge en frisør.
God fornøjelse.
Hilsen Joan, der selv gerne køre mange kilometer efter en god frisør, da de ikke hænger på træerne.
Anmeld