Meget meget dyr omgang hår :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

LuciaLiann

JAH OMG jeg fik da et mindre chok.. det koster jo en BONDEGÅRD at få lavet hår til bryllup hernede i Vejle.. DAHM jeg savner min gamle frisør som er den eneste jeg kan lide der kommer til mit hår med en saks!....

hvorfor er jeg dog også flyttet... har det a H til med at de skal ordne mit hår.. men vil bare være sikker på at få noget der holder en hel dag!

de tager 600 kr i timen og har sat to timer af til opsætning plus make up.. inden da skal jeg til "prøveopsætning" hvor de tager 300 i timen hun ville også gerne at hvis jeg skulle klippes ellers farves inden at de s kunne gøre det for at vide hvordan mit hår er...

aaargh.... er ulykkelig over jeg ikk kan få min gamle frisør til det... snøøft.. men man er vel nødt til at give slip på et tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Dinna88

Ej, hallo. Få da fat i en veninde. Er du klar over hvor mange toturials der ligger på nettet?! 

http://www.youtube.com/watch?v=v1N26G6DQ4o - her er make-up. Hun har nok lavet mere end 1 video. Hun er meget anerkendt, og arbejder faktisk for youtube. Hun er SÅ dygtig. 

http://www.youtube.com/watch?v=PoW8kDsOtdk - her er noget hår. Jeg har ikke lige set resultatet

Vil bare demonstrere for dig, hvor nemt det er. Du kan sagtens, i samarbejde med nogle veninder eller noget, klare det selv. 

Anmeld

25. maj 2011

sarahb

haha hvor sjovt, har lige stået og lavet sådan en fletning i mit eget hår

Anmeld

25. maj 2011

smølfine

LuciaLiann skriver:

JAH OMG jeg fik da et mindre chok.. det koster jo en BONDEGÅRD at få lavet hår til bryllup hernede i Vejle.. DAHM jeg savner min gamle frisør som er den eneste jeg kan lide der kommer til mit hår med en saks!....

hvorfor er jeg dog også flyttet... har det a H til med at de skal ordne mit hår.. men vil bare være sikker på at få noget der holder en hel dag!

de tager 600 kr i timen og har sat to timer af til opsætning plus make up.. inden da skal jeg til "prøveopsætning" hvor de tager 300 i timen hun ville også gerne at hvis jeg skulle klippes ellers farves inden at de s kunne gøre det for at vide hvordan mit hår er...

aaargh.... er ulykkelig over jeg ikk kan få min gamle frisør til det... snøøft.. men man er vel nødt til at give slip på et tidspunkt...

Nu ved jeg jo ikke hvem du skal have ordnet hår hos i Vejle, men jeg kan klart anbefale Renommé, der ligger i Vissingsgade og spørg efter Tanja, både mig og børnene bliver klippet der og jeg vil ikke gå til andre, elsker at komme hos dem.

Ved ikke hvad de tager for opsætning af hår, det er sikkert ikke billigere, men jeg tænkte mere fremadrettet, når du skal vælge en frisør.

God fornøjelse.

Hilsen Joan, der selv gerne køre mange kilometer efter en god frisør, da de ikke hænger på træerne.

Anmeld

25. maj 2011

LuciaLiann

Tak for svarene tøser... Jeg kunne godt gøre det selv sammen med tøserne.. og måske ender det også sådan for har det ikke godt emd det

Det er kunstklipperiet i grejsdalen jeg bruger.. bor nemlig lige ved siden af så det er bare NEMT!... (vil ikk bruge tid den dag på for meget køren rundt)

men fremover tager jeg hjem til Thisted til min gamle frisør.. jeg skal heldigvis ikk klippes så tit.. så de gange jeg er hjemme og besøge min mor, bestiller jeg samtidig tid hos min frisør... jeg er MEGET angst/pernitten på det punkt.. men når det så tilgengæld er MIN frisør der har fingre i mit hår må hun gøre præcis hvad hun har lyst til elsker forandringer i mit hår.. men det er HENDE der skal gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.