Kan det være tænder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Maja_4000

Caroline har nu vågnet hvert 5. - 10. minut siden klokken halv fire i nat  Jeg er såååå træt !
Hun vil ikke spise , ikke være hos mig , ikke sove .. Ved ikke , hvad jeg skal finde på ..

Jeg kan ikke se noget på hendes gummer .. Hun er 5½ måned , og har ingen tænder endnu ..

Hvad kan det være / har I gode råd , til hvad jeg skal gøre ved hende ? Igår nat sov hun også rigtig skidt , men var "normal" om dagen ..

- Caroline og en meget træt Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Maja_4000

Slet ingen kloge ord ?

Anmeld

25. maj 2011

Jibbe

Tror nærmere det er ørene... så vil de ikke ligge ned og kan ikke finde ro pga trykket i ørene.

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Caroline har nu vågnet hvert 5. - 10. minut siden klokken halv fire i nat  Jeg er såååå træt !
Hun vil ikke spise , ikke være hos mig , ikke sove .. Ved ikke , hvad jeg skal finde på ..

Jeg kan ikke se noget på hendes gummer .. Hun er 5½ måned , og har ingen tænder endnu ..

Hvad kan det være / har I gode råd , til hvad jeg skal gøre ved hende ? Igår nat sov hun også rigtig skidt , men var "normal" om dagen ..

- Caroline og en meget træt Maja

Hvis det er tænderne tror jeg næsten du ville ku begynde og ane dem i ganen... (som regel nederst først)
Men jeg ville hvis jeg var dig ringe til min læge hvis hun bliver ved..
Evt vagt lægen hvis lægehuset når at lukke..
Og sige det som det er at du ikk kan trøste og at hun bliver ved og græde.. Prøv evt og giv hende en panodil junior og se de næste par timer frem og ellers ja.. ring.. det er det de er der for..

Anmeld

25. maj 2011

Maja_4000

Jibbe skriver:

Tror nærmere det er ørene... så vil de ikke ligge ned og kan ikke finde ro pga trykket i ørene.

Åh nej .. Det håber jeg ikke !

Men der er jo ikke noget , når hun ligger andre steder ?

Anmeld

25. maj 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Hvis det er tænderne tror jeg næsten du ville ku begynde og ane dem i ganen... (som regel nederst først)
Men jeg ville hvis jeg var dig ringe til min læge hvis hun bliver ved..
Evt vagt lægen hvis lægehuset når at lukke..
Og sige det som det er at du ikk kan trøste og at hun bliver ved og græde.. Prøv evt og giv hende en panodil junior og se de næste par timer frem og ellers ja.. ring.. det er det de er der for..

Kan ikke lide at give panodil når hun er så lille - ikke uden lægens anvisning ..

Vi har en gang prøvet at ringe til vagtlægen , og der ville de kun se hende , hvis hun havde feber .. Og det har hun jo ikke nu

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

Jeg ville også få tjekket ørene. Prøv at hæve hovedenden med et par bøger. Det hjalp meget her

Anmeld

25. maj 2011

Maja_4000

Jetjen skriver:

Jeg ville også få tjekket ørene. Prøv at hæve hovedenden med et par bøger. Det hjalp meget her

Hun sover i slyngevugge , så det er lidt svært :b

Nu har jeg lagt hende i barnevognen med en lille pude under madrassen .. Så må vi se , hvad der sker

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Kan ikke lide at give panodil når hun er så lille - ikke uden lægens anvisning ..

Vi har en gang prøvet at ringe til vagtlægen , og der ville de kun se hende , hvis hun havde feber .. Og det har hun jo ikke nu

så må du ringe til lægen og høre..
de er der som sagt for det samme..

og hvis hun ligesom har skreget næsten hele tiden siden kl 4, så tror jeg bestemt der er noget i vejen..
som nogen skriver, måske ørene..

og det er synd og lade hende blive ved

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

Maja_4000 skriver:

Hun sover i slyngevugge , så det er lidt svært :b

Nu har jeg lagt hende i barnevognen med en lille pude under madrassen .. Så må vi se , hvad der sker

Ja okay Men en pude burde også hjælpe lidt - det var bare ikke nok for os. Men vi ved jo også med sikkerhed det var ørerne. Jeg ville stadig få det tjekket - i det mindste bare for at udelukke det.. Håber ikke det er det for jeres skyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.