Ihhh vi ved hvad det bliver :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej Piger,

vi var til kønsscanning i mandags... nøj en vidunderlig oplevelse.. det bliver bare mere og mere fantastisk at se derind. Vi så vores lille baby igen. Han drak af sit fostervand, puttede i moderkagen, kløede sig bag øret og vinkede ud til os. Hvor er han skøn... og ja som i kan se er det en lille fantastisk søn vi venter os jeg elsker ham... hold op hvor rørende... og har nu købt det første tøj til vores lille gut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej Piger,

vi var til kønsscanning i mandags... nøj en vidunderlig oplevelse.. det bliver bare mere og mere fantastisk at se derind. Vi så vores lille baby igen. Han drak af sit fostervand, puttede i moderkagen, kløede sig bag øret og vinkede ud til os. Hvor er han skøn... og ja som i kan se er det en lille fantastisk søn vi venter os jeg elsker ham... hold op hvor rørende... og har nu købt det første tøj til vores lille gut

Tillykke! Det er så skønt at vide kønnet. Hihi - har også selv været ude og købe babytøj, nu når man ved hvad det er for en.

Tillykke igen med din skønne dreng Dejligt med en dreng i det mylder af piger.

Anmeld

25. maj 2011

A.

hvor dejligt vi har også fået køn af vide for mange uger siden

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

STort tillykke med den bette dreng! Der var også ved at være en overflod af hunkøn

Anmeld

25. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Tak alle i skønne kvinder... ja det er dejligt, og farmand herhjemme er så stolt...

Anmeld

26. maj 2011

Aagaard

Hej Piger,

Tilykke! Hvor dejligt! Det er bare sådan en go oplevelse MD-Scanning (og kønsscanning for den sagsskyld :-))

Anmeld

27. maj 2011

mamiolvi

Hej Piger,

tillykke... skønt at vide kønnet syntes jeg... vi venter en pige og har tre drenge i forvejen...

Anmeld

27. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

mamiolvi skriver:

tillykke... skønt at vide kønnet syntes jeg... vi venter en pige og har tre drenge i forvejen...

Ja det er dejligt... giver et helt andet forhold til maven  og baby

Eiii hvor lækkert for jer, sys altid det er dejligt med "lidt af hvert"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.