Håber på (positivt) svar i morgen…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Balinus

Venter spændt på svar for JM i morgen, om det er muligt at vi kan få en hjemmefødsels, frem for at skulle på Skejby.

Det har hele tiden været planen at vi skulle på Skejby, men en rundvisning på fødegange i sidste uge, overbeviste mig om at der skulle det ikke foregår. Det var bare helt forkert!!!

Men efter som jeg er 37+0, faldt det ikke i god jord hos JM-centeret, så nu skal vi snakke med vores egen JM i morgen…  

Håber på positivt svar…

Balinus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Nessie

for dig, og håber at du får din drømmefødsel om ikke så længe

Anmeld

25. maj 2011

Balinus

Tak - det håber vi bestemt også....  For det er vores første barn...

- Og der skal MEGET gode biologiske forklaringer til før vi vælger Skejby igen!

Anmeld

25. maj 2011

kkk

HUSK ENDELIG at uanset hvad din egen jordemoder eller noget andet sygehuspersonale mener, så er det din egen beslutning om du vil føde hjemme eller ej!!!

Du kan SAGTENS nå at anskaffe det stykke plastik, de par håndklæder mv. som vil være godt at have inden for døren ved en hjemmefødsel.

Jeg blev talt fra at føde hjemme med mit første barn, fordi hverken jordemoder, læge (eller familie for den sags skyld) syntes at det var fornuftigt eller forsvarligt når det var første gang. Efter fødslen kom min konsultationsjordemoder ind på hospitalsstuen og ønskede tillykke og sagde de vise (og meget provokerende) ord: "Jeg hører at fødslen gik godt! Så kunne du jo godt have født hjemme, men det gør du så bare næste gang". Hun mente det selvfølgelig godt, men jeg kunne ikke rigtig bruge kommentaren til noget , og har aldrig været i tvivl om at den første fødsel ville have været bedre, hvis den havde været en hjemmefødsel!

Hvis du helst vil have en hjemmefødsel, så hold fast - også selvom du er i uge 37 når du tager beslutningen!

Anmeld

26. maj 2011

Mi

Jeg håber for dig at jm vil anbefale en hjemmefødsel. Du er jo altid i din ret til at føde hjemme, uanset hvad de siger, men selvfølgelig vægter man jm anbefalinger højt.

Har selv født hjemme og det var bare den bedste beslutning EVER!!!

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

for at du kan føde hjemme... 

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Balinus skriver:

Venter spændt på svar for JM i morgen, om det er muligt at vi kan få en hjemmefødsels, frem for at skulle på Skejby.

Det har hele tiden været planen at vi skulle på Skejby, men en rundvisning på fødegange i sidste uge, overbeviste mig om at der skulle det ikke foregår. Det var bare helt forkert!!!

Men efter som jeg er 37+0, faldt det ikke i god jord hos JM-centeret, så nu skal vi snakke med vores egen JM i morgen…  

Håber på positivt svar…

Balinus

Glæder mig til at høre hvordan det gik hos Jm

Anmeld

26. maj 2011

Balinus

Tak for jeres dejlige ord....

---0---

Så fik jeg endelig fat i min JM – og hun syndes det er en god idé! Så det er jo dejligt….

Nu skal de bare finde en ny tid til et JM-besøg her hjemme, så alt i alt ser det godt ud lige pt. Og vi kan komme i gang med den praktiske planlægning ….

Hurra!

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Tillykke med dit valg! Jeg fødte selv min søn hjemme, og det var den bedste oplevelse nogensinde! Selvom man er førstegagsfødende så er den ryghed der er i hjemmet bare helt uvurderlig, og jeg havde absolut ikke haft samme oplevelse på en hospitalsstue. 

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Hvor dejligt at det bliver en hjemmefødsel.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.