Håber på (positivt) svar i morgen…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Balinus

Venter spændt på svar for JM i morgen, om det er muligt at vi kan få en hjemmefødsels, frem for at skulle på Skejby.

Det har hele tiden været planen at vi skulle på Skejby, men en rundvisning på fødegange i sidste uge, overbeviste mig om at der skulle det ikke foregår. Det var bare helt forkert!!!

Men efter som jeg er 37+0, faldt det ikke i god jord hos JM-centeret, så nu skal vi snakke med vores egen JM i morgen…  

Håber på positivt svar…

Balinus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TheLittleOne

Er det din første og må jeg høre hvorfor du gerne vil føde hjemme ?

Jeg håber du får positiv response (staves?) imorgen

x Louise

Anmeld

25. maj 2011

Balinus

Ja det vores første… Tak for dine positive tanker....!

Alt på Skejby gik imod hele min viden omkring fødslen og de biologiske processer der skal foregå i min krop, for at dette kommer til at forløbe bedst…

Fx Kunne jeg slet ikke forestille mig et forløb på Skejby uden adrenalin ville pumpe rundt i min krop, og dermed forhindre oxytocin i at arbejde optimalt – hvilket jo er det hormon er laver veer.

Der udover forventer jeg at alt kommer til at forløbe helt normalt, og jeg ønsker (som udgangspunkt) ikke kunstigt smertelindring… Så for mig virker en fødsel hjemme som det helt rigtige…

Balinus

Anmeld

25. maj 2011

TheLittleOne

Balinus skriver:

Alt på Skejby gik imod hele min viden omkring fødslen og de biologiske processer der skal foregå i min krop, for at dette kommer til at forløbe bedst…

Fx Kunne jeg slet ikke forestille mig et forløb på Skejby uden adrenalin ville pumpe rundt i min krop, og dermed forhindre oxytocin i at arbejde optimalt – hvilket jo er det hormon er laver veer.

Der udover forventer jeg at alt kommer til at forløbe helt normalt, og jeg ønsker (som udgangspunkt) ikke kunstigt smertelindring… Så for mig virker en fødsel hjemme som det helt rigtige…

Balinus

Okay, tak for svar

Jeg håber også selv på at føde uden smertelindring, men lad os nu se om det vil gi sig

Håber virkelig du får go fra Jm

Anmeld

25. maj 2011

Thereseh

Balinus skriver:

Balinus

Jeg har haft de samme tanker som dig, og jeg er helt sikker på at nummer to skal fødes hjemme !! 

Men Hvidovre skræmmer mig ikke så meget, så tror at det vil gå fint her med den første  Havde jeg derimod tilhørt Rigshospitalet, ville jeg slet slet ikke føde andre steder end hjemme !

Håber du får et positivt svar!

Anmeld

26. maj 2011

Balinus

Så fik jeg endelig fat i min JM – og hun syndes det er en god idé! Så det er jo dejligt….

Nu skal de bare finde en ny tid til et JM-besøg her hjemme, så alt i alt ser det godt ud lige pt. Og vi kan komme i gang med den praktiske planlægning …. Hurra!

Anmeld

26. maj 2011

mortilsofieogsara

det var da dejligt for jer

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Balinus skriver:

Så fik jeg endelig fat i min JM – og hun syndes det er en god idé! Så det er jo dejligt….

Nu skal de bare finde en ny tid til et JM-besøg her hjemme, så alt i alt ser det godt ud lige pt. Og vi kan komme i gang med den praktiske planlægning …. Hurra!

Ej hvor stort, fedt og dejligt for jer

T-løk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.