Ja nu er marcus jo 6 uger gammel idag.. Hvor bliver tiden dog af.. Synes godt nok det går SUPER stærkt..
Nå.. Men han er en dejlig lille nem dreng, utrolig nem, har været heldig med ham tror jeg
Han er for det meste glad, er kun lidt ked af det om aftenen, men er nem at få til at falde til ro igen.. Han har allerede nu en nogen lunde fast rytme.. Vi putter ham kl 19-20, hvor han hurtigt falder i søvn, så vågner han ved en 2-3 tiden hvor jeg ammer ham, også falder han i søvn ved brystet, også sover han faktisk til kl 6, så sover han igen ved en 10 tiden hvor han sover i en times tid.. også sover han igen fra kl 12 til kl 15-16 stykker.. også er han faktisk vågen til han bliver lagt i seng kl 19-20 stykker
SP'en synes at vi (min bedre halvdel og jeg selv) klarer det utrolig flot, og hun kan se at frøen stor trives..
Han er allerede nu rigtig god til at holde hans eget hovede, og det har han faktisk været i en 2 ugers tid nu. Han er rigtig god til at holde øjenkontakt i længere tid af gangen så det er jo bare super..
Jeg ammer ham fuldt ud, og han tager rigtig godt på. Han vejede ved fødslen 3740 og var 55 lang.. Han vejer nu 5 kg og er 57.5 lang. Så det går da fremad kan man sige 
Nu er vi igang med at få de sidste ting til barnedåben gjort klar, det har været et rent helvede for at sige det mildt.. Vi skulle oprindeligt at holdt det hos min mor, det kunne vi så pludselig ikke alligevel.. Så ville i låne beboer huset her i byen... Det ville de have 2600,- for.. Det kommer så bare IKKE til at ske.. De har sat prisen helt VILDT op de sidste 5 år (dengang kostede det 500 kr + 500 i dep.).. Nå.. Men vi er så super heldige at T's onkels eks kone (langt ude i know) er skoleleder på en skole ikke så langt herfra, så vi har da lige fået lov at låne skolen, kvit og frit.. Dejligt når man kun har en SU og barsels penge at leve for..
Det eneste jeg egentlig mangler til barnedåben nu er faktisk dåbstøjet som ikke bliver en kjole, men som bliver et lille fint jakkesæt.. T sagde at: "Min dreng skal f***** ikke have kjole på".. Haha.. Kan egentlig godt følge ham lidt i det, selvom det jo er tradition at de skal have kjole på.. Så vi gørdet utraditionelt.. Invitationerne er sendt ud, og indtil videre er der kun 1 der har meldt afbud.. Så indtil videre bliver vi 44.. SUK det er mange..
Kirken er booket. Vi kan desværre ikke få den præst vi gerne ville have, hun er nemlig desværre afgået ved døden for nogle år siden, hvilket er ærgeligt, for hun har både konfirmeret mig, og T i tidernes morgen, så det kunne o ha været lidt sjovt..
I får lige lidt billeder, jeg snød jer lidt i min FB.. :p
Marcus - et par timer efter fødslen..

Marcus - 4 uger gammel: