Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og synes lige i skulle se hvor sød og fantastisk hun er
Hun kan smile og grine, holde hovedet selv, rulle fra mave til ryg og hun har netop opdaget hun har fingre og hænder Det går bare så godt med hende.. Hun klarede 3 måneders vaccine super fint, selvom hun fik høj feber.. Har siden uge 7 sovet fra 21-3, så flaske og igen fra 3.30-7.30 Dygtigt pige Og glade mor, fordi jeg selv får min søvn Elsker den lille bandit
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er da også bare for dejlig. sikke nogle smukke øjne..
Jetjen skriver: Hun er da også bare for dejlig. sikke nogle smukke øjne..
Tak ja synes også hun er noget af det dejligste
hvor er hun lækker, dejlige billeder af hende
Ihh, hvor er hun dog bare fin - og det lyder som om at I har en rigtig skøn hverdag, det er rigtig dejligt :-)
Og NYD endelig din nattesøvn, du er en af de få der får den ;-)
oerbaek skriver: hvor er hun lækker, dejlige billeder af hende
Tak
sismofutten skriver: Ihh, hvor er hun dog bare fin - og det lyder som om at I har en rigtig skøn hverdag, det er rigtig dejligt :-) Og NYD endelig din nattesøvn, du er en af de få der får den ;-)
Takker.. Ja jeg føler mig også MEGET heldig.. Hun har sovet rigtig godt siden hun var 7 uger (altså lige bortset fra igår nat som var helt underlig.. Men jeg klager ikke.. Så længe jeg selv går tidlig i seng så kan jeg jo nå en del timer selv mens hun sover.. har virkelig gjort forskellen på hvordan jeg har det.. synes det var mega hårdt i starten med kun et par timers søvn om dagen..
Hun ser da godt nok sød ud!
Mut skriver: Hun ser da godt nok sød ud!
Taaaaark.. er hun virkelig også..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128