vis mig din (bryllups)-KAGE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.749 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2011

Kay

jeps jeps... min svigerinde (kærestens brors kæreste) er konditor, og vil geren lave vores bryllups kage lige som vi ønsker os den... og som alt andet vil vi gerne havde den lidt anderledes...

så ja... hvis i har lyst... så vis mig jeres bryllups kager... eller bare sjove kager i har lavet... så vi kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Loa

Her er vores.

Eneste ønske var bare at vores mops Hannibal kom med på/ved kagen, så her er han ved at trække kagen ned af "dugen"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

Kay

Loa skriver:

Her er vores.

Eneste ønske var bare at vores mops Hannibal kom med på/ved kagen, så her er han ved at trække kagen ned af "dugen"

Fedt!!!

Anmeld

25. maj 2011

anynom

Min mor var så dejlig at lave vores bryllupskage - den er ikke traditionel, men den var flot og smagte rigtig godt

Anmeld

25. maj 2011

Ryberg

det er godt nok ikke min bryllupskage, men det er min veninde og hendes mands...

Anmeld

25. maj 2011

sismofutten

Min svigerinde og hendes mand lavede vores kage - der er dog ingen af dem der er noget i nærheden af konditor, men for os var den bare helt perfekt :-)

Calla blomsten gik igen til vores bryllup, så de skulle selvfølgelig også være på kagen - og den lille kage var lavet, så vi kunne gemme den i fryseren

Anmeld

25. maj 2011

Anonym

Vil helst ikke vise vores kage frem - de vi begge var meget skuffet og kede over vores..

Anmeld

25. maj 2011

Malene84

Anonym skriver:

Vil helst ikke vise vores kage frem - de vi begge var meget skuffet og kede over vores..

åårrrh nej dog!!!! Åh det må bare ikke ske på sådan en dag. Du får lige en mega

Anmeld

25. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

ej øv... det er bare så iriterende når sådanoget ik går godt på den sag...

hvad gik egentlig galt??

Anmeld

25. maj 2011

Kay

sismofutten skriver:

Min svigerinde og hendes mand lavede vores kage - der er dog ingen af dem der er noget i nærheden af konditor, men for os var den bare helt perfekt :-)

Calla blomsten gik igen til vores bryllup, så de skulle selvfølgelig også være på kagen - og den lille kage var lavet, så vi kunne gemme den i fryseren

hihi... ej hvor fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.