skal til md i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

mamiolvi

Imorgen skal min kæreste og jeg på sygehuset for at blive scannet, md scanningen, bagefter skal vi til samtale omkring det planlagte kejsersnit, er meget spændt på om vi får datoen imorgen.. og ja selvfølgelig også om alt er som det skal være...
Glæder mig for vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Julemusen

Ejj hvor spænende! Der er to uger til min MD scanning og er bare så spændt! Har i valgt at det skal være kejsersnit, eller er i nødt til det? Synes det er lidt sjovt at man selv kan være med til at vælge den lilles fødselsdato! Held og lykke i morgen! 

Anmeld

26. maj 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

Imorgen skal min kæreste og jeg på sygehuset for at blive scannet, md scanningen, bagefter skal vi til samtale omkring det planlagte kejsersnit, er meget spændt på om vi får datoen imorgen.. og ja selvfølgelig også om alt er som det skal være...
Glæder mig for vildt...

Hej Hvordan gik scanningen?

Anmeld

27. maj 2011

mamiolvi

Aagaard skriver:

Hej Hvordan gik scanningen?

Vi kom ind og blev meget grundig scannet, det tog lang tid, og hun var heldigvis stadigvæk en pige... alt var fint og hun vokser som hun skal.. dejligt....
Bagefter var vi til samtale om snittet, der kommer en dato med posten for hvornår simone skal til verden glæder mig til at få datoen...
Det var alt i alt en skøn oplevelse. bagefter tog kæresten og jeg på shopping tur og spiste middag på jensen bøfhus

Anmeld

28. maj 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

Vi kom ind og blev meget grundig scannet, det tog lang tid, og hun var heldigvis stadigvæk en pige... alt var fint og hun vokser som hun skal.. dejligt....
Bagefter var vi til samtale om snittet, der kommer en dato med posten for hvornår simone skal til verden glæder mig til at få datoen...
Det var alt i alt en skøn oplevelse. bagefter tog kæresten og jeg på shopping tur og spiste middag på jensen bøfhus

Ej hvor dejligt! og Simone er altså sådan et fint navn :-)

Jeg syntes ikke jeg kan huske at kejsersnit har været omtalt før... Er det bare sådan du gerne vil have det? eller er der en anden grund?
Men det bliver da skægt at vide hendes fødselsdag så længe før hun faktisk er født

Er du begyndt at kunne mærke hende mosle? Eller har du kunnet det længe? Det er altså en sjov fornemelse, har du kunnet mærke det hurtigere fordi du har vidst hvordan det skulle mærkes :-)

Kram Line

Anmeld

30. maj 2011

mamiolvi

Aagaard skriver:

Ej hvor dejligt! og Simone er altså sådan et fint navn :-)

Jeg syntes ikke jeg kan huske at kejsersnit har været omtalt før... Er det bare sådan du gerne vil have det? eller er der en anden grund?
Men det bliver da skægt at vide hendes fødselsdag så længe før hun faktisk er født

Er du begyndt at kunne mærke hende mosle? Eller har du kunnet det længe? Det er altså en sjov fornemelse, har du kunnet mærke det hurtigere fordi du har vidst hvordan det skulle mærkes :-)

Kram Line

Jeg har fået kjesersnit to gange før derfor skal jeg også helst det denne gang..
ja jeg mærker hende tydeligt hver dag, det er skønt hver gang man mærker liv...hvad med dig mærker du liv???

Anmeld

31. maj 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

Jeg har fået kjesersnit to gange før derfor skal jeg også helst det denne gang..
ja jeg mærker hende tydeligt hver dag, det er skønt hver gang man mærker liv...hvad med dig mærker du liv???

Hej
Jeg var ikke klar over at det hang sådan sammen med kejsersnit, men det er da bare dejligt at man så kan gå og indstille sig på det hen ad vejen.

Ja jeg mærker liv hver da og de fleste dage 4-6 gang i løbet af dagen, den sidste uges tid har det dog mest været spark i blæren (ikke helt så hyggeligt som så mange andre steder, men så ved man da at man har stærke muskler der omkring
Det er lidt sjov, som man begynder at gå rundt og snakke til den når den bevæger sig... ret hyggeligt

nå læsningen kalder og.... flytningen imornge! Ej hvor jeg glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.