Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Jeg ved hvordan det føles...
Jeg ved hvordan det føles...
Åhh ja... du kender vist ALT til det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: same here!! SNORK
same here!! SNORK
Det hedder vist tidligt i seng!
KWL skriver: KAFFE!!!! Ha' en dejlig dag Tina
KAFFE!!!!
Ha' en dejlig dag Tina
Og det fik jeg!!!!
h_bernie skriver: Puuh lyder ikke rart. Er mega hårdt. Men okay, nu har jeg ikke sovet en hel nat i omkring 7 måneder. Og nu er Alberte ved at få de første tænder, så heller ingen søvn her
Puuh lyder ikke rart. Er mega hårdt. Men okay, nu har jeg ikke sovet en hel nat i omkring 7 måneder. Og nu er Alberte ved at få de første tænder, så heller ingen søvn her
Vi kæmpede 3 år med Liva og endelig ser det ud til at det er kommet for at blive... men ind imellem har vi så lige sådan en nat her og SÅ er det bare hårdt dagen efter!
TbCp skriver: Åhh ja... du kender vist ALT til det!
TbCp skriver: Uhh men videodag går ikke rigtig med dagplejebørnene synes jeg..
Uhh men videodag går ikke rigtig med dagplejebørnene synes jeg..
Skouboe skriver: Jeg ved ikke hvad hende børnefyssen har gjort ved Silja, men hun sover bare bedre og bedre. I nat måtte jeg først ind til hende kl 4.30 og det var bare dynen hun manglede... Så der er klart ved at være lys forude.
Jeg ved ikke hvad hende børnefyssen har gjort ved Silja, men hun sover bare bedre og bedre. I nat måtte jeg først ind til hende kl 4.30 og det var bare dynen hun manglede... Så der er klart ved at være lys forude.
Nej hvor fantastisk!!!!
ååååh, gaaaaaab!!!!! Ser heller ikke frem til natamningerne jeg har i vente... er bare fuldstændig busted hvis jeg har været vågen to gange i løbet af en nat.... gaaaaaaab, bliver helt træt ved tanken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128