maven flad:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

ChatH

Halløj...

Nu har jeg lånt spis maven flad af pernille, så nu skal jeg sørme igang. selom jeg har tabt en del kilo så er min mave bare ikke pæn og særlig lækker.

Jeg gjorde mig den triste erfaring i hm den anden dag, da jeg fandt en bikini jeg var helt vild med og da lige måtte prøve den, men da jeg fik den på og så mig i spejllet så jeg bare en hval 

Så idag starter jeg på spis maven flad bogen samt lidt træning. og så håber jeg saft susemig det giver pote til sommerferien. det lyder meget lovende så jeg krydser alt hvad jeg kan..

Problemet- hvis man kan sige det sådan er også lidt at det hold venner vi skal med på ferie - altså pigen i forholdet har en datter der er et år yngre end vores tøser og hun er bare flad på maven og jeg mener helt FLAD. så kan lige forestille mig billedet af hende og mig ved siden af hinanden.. 

så kryds lige for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Karo

Men søde nu har du jo altså også haft et sæt tvillinger derinde, og så bliver maven altså lidt mere strukket ud. Men jeg tager sku hatten af for at du tager kampen op Måske jeg også burde prøve at få lidt skik på min mave den trænger helt sikkert til det.

Anmeld

25. maj 2011

ChatH

Karo skriver:

Men søde nu har du jo altså også haft et sæt tvillinger derinde, og så bliver maven altså lidt mere strukket ud. Men jeg tager sku hatten af for at du tager kampen op Måske jeg også burde prøve at få lidt skik på min mave den trænger helt sikkert til det.

jo jo men er sku for ung til hængevom det er både maven og siderne,

Men du har da ikke noget med din mave, du er lille og fin jeg er jo næsten dobbelt op af dig

Anmeld

25. maj 2011

Karo

CVVE skriver:

jo jo men er sku for ung til hængevom det er både maven og siderne,

Men du har da ikke noget med din mave, du er lille og fin jeg er jo næsten dobbelt op af dig

Lille og fin hvor er du sød.

Nej, min mave er ikke flad som den var før. Jeg mangler lige et par kilo før jeg er tilfreds, og så har jeg altså også det der løse hud der gerne skulle på plads.

Jeg syndes altså bestemt ikke du er stor, jeg vil mene at vi er ca. samme størrelse. Men jeg er ikke itvivl om at du nok skal få den slanke og flad mave som du gerne vil have. Du er jo simpelthen så god til at holde dig til en kur når du er startet

Anmeld

25. maj 2011

Lilac

Ih, hvor spændende!!! Du må lige holde os opdateret så - ku jo være man skulle gøre dig kunsten efter hvis det virker for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.