Dagpleje/vuggestue Helsingør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Glad Giraf

Sakris skriver:

Ja det er jo det. Vil rigtig gerne engang have Isabella i en skovbørnehave, men nu må vi se hvad vi finder på inden.

Kan godt se der er lange udsigter så :-) Vi skal bruge pasning fra senest, slut Oktober/1. November. 

Jamen det er bare med at få ringet til dagpleje kontoret så... De skal nok finde en plads, her i helsingør har vi det dagbladet så fint kalder "børne pest" lyder ret klamt synes jeg  Men der er ihvertfald ikk nok små unger her i byen, også en af grundende til at dagplejerne bliver lukket... Så de skal nok finde noget hurtigt til jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Sakris

Nina1988 skriver:

Jamen det er bare med at få ringet til dagpleje kontoret så... De skal nok finde en plads, her i helsingør har vi det dagbladet så fint kalder "børne pest" lyder ret klamt synes jeg  Men der er ihvertfald ikk nok små unger her i byen, også en af grundende til at dagplejerne bliver lukket... Så de skal nok finde noget hurtigt til jer...

Ej det er da faktisk fedt for os :-) Det er ikke så skidt en by vi starter ud med så... Nogle steder i KBH er der mindst 12-16 måneders ventetid, hvilket jeg ikke helt kan få til at hænge sammen med 10,5 måneders barsel! 

Anmeld

2. juni 2011

Glad Giraf

Sakris skriver:

Ej det er da faktisk fedt for os :-) Det er ikke så skidt en by vi starter ud med så... Nogle steder i KBH er der mindst 12-16 måneders ventetid, hvilket jeg ikke helt kan få til at hænge sammen med 10,5 måneders barsel! 

Hold da op det er da også længe... Er sikker på i nok skalfinde noget hurtigt... Lidt synd at dagplejerne måtte lukke, men vi har i det mindste ikke overfyldte institutioner

Anmeld

27. juli 2011

lenec

Hej, Jeg er privatdagplejer, og der er flere som starter op privat, så prøv at google privatdagpleje, helsingør- Espergærde, flere af os samarbejder,og jeg har vikar ved sygdom/ferie som de kender, og er glad for. Jeg er f.eks meget til ture ud af huset, på børnenes præmiser, havnen, og fodre ænder og naturligvis, en fiskefrikadelle, hos fiskehandleren, eller so i dag, ja hvad skulle vi finde på, det blev Flynderupgård, og min lille pige på 9 måneder, viste godt hvordan man siger rap, da vi gik derfra.Jeg har en gruppe på facebook det hedder Privatdagpleje espergærde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.